Τέσσερα νέα πλοία ξηρού φορτίου παρήγγειλε από τα κινεζικά ναυπηγεία Yangzijiang η ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία Chartworld, συμφερόντων του Λου Κολλάκη, όπως ανακοίνωσαν τα ναυπηγεία.

Στη σχετική ανακοίνωση διευκρινίζεται ότι πρόκειται για τέσσερα νεότευκτα bulkers χωρητικότητας 82.000 dwt το καθένα, τα οποία πρόκειται να παραδοθούν από το 2018 έως το 2020.

Αν και δε δόθηκαν στη δημοσιότητα λεπτομέρειες για το οικονομικό σκέλος της συμφωνίας, πληροφορίες της αγοράς αναφέρουν ότι το κόστος για την Chartworld ανέρχεται στα 23 εκατομμύρια δολάρια για το κάθε πλοίο, ποσό που θεωρείται σχετικά χαμηλό για τη συγκεκριμένη κατηγορία πλοίων και πιθανότατα ζημιογόνο για τα ναυπηγεία Yangzijiang.

Πάντως, τα κινεζικά ναυπηγεία είναι ιδιαίτερα απασχολημένα αυτήν την περίοδο, έχοντας στην “ουρά” κατασκευές πλοίων αξίας 318 εκατομμυρίων δολαρίων, αφού πέρα από τα τέσσερα νεότευκτα πλοία της Chartworld έχουν στα σκαριά παραγγελίες για πέντε πλοία μεταφοράς ροκανιδιού από την νοτιοκορεατική Pan Ocean, καθώς και παραγγελίες για ένα ακόμα bulker χωρητικότητας 82.000 dwt, δύο δεξαμενόπλοια χωρητικότητας 1.800 teu και ένα ConRo χωρητικότητας 6.500 dwt.

Όπως δήλωσε σχετικά ο εκτελεστικός πρόεδρος της Yangzijiang, Ren Yuanlin, τα ναυπηγεία “εξερευνούν κάθε πιθανή ευκαιρία όπου υπάρχει ζήτηση”, ενώ αν και ο αριθμός των διαθέσιμων πλοίων στην παγκόσμια ναυτιλία παραμένει υπερβολικός και βρίσκεται σε φάση σταδιακής εξισορρόπησης, βλέπει “σημάδια ανάκαμψης στην αγορά μεταχειρισμένων πλοίων και στην αγορά ξηρού φορτίου και τα ναυπηγεία “παραμένουν επιφυλακτικά αισιόδοξα για τις εξελίξεις αυτές”.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Πώς αυτές οι 3 ελληνικές ναυτιλιακές κέρδισαν ποντάροντας στο ξηρό φορτίο

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: SHIPPING FOCUS: Νέο φορτηγό πλοίο απέκτησε η AM Nomikos

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Το τελευταίο καλοκαίρι ενός θρύλου: Το «Εξπρές Σκοπελίτης» ρίχνει άγκυρες τον Οκτώβριο