Την οψιόν για την κατασκευή και τρίτου τάνκερ VLCC από τα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries (HHI) ενεργοποίησε η ναυτιλιακή εταιρεία Enesel, συμφερόντων της οικογένειας Λαιμού, μετά την αρχική συμφωνία για κατασκευή δύο VLCCs, η οποία υπεγράφη τον περασμένο Φεβρουάριο.

Η παραλαβή του τρίτου αυτού πλοίου προγραμματίζεται για το δεύτερο εξάμηνο του 2018, σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται το TradeWinds, ενώ στην αρχική συμφωνία υπάρχει οψιόν και για τέταρτο VLCC χωρητικότητας 320.000 dwt, την οποία η Enesel μπορεί να ενεργοποιήσει μέσα στους επόμενους μήνες, με το τέταρτο αυτό πλοίο να εκτιμάται ότι θα παραδοθεί, αν τελικά ενεργοποιηθεί η οψιόν, το 2019.

Αν και δεν έχουν γίνει γνωστές οι οικονομικές λεπτομέρειες της συμφωνίας, ήταν ήδη γνωστό από τα Χριστούγεννα ότι η Enesel, της οποίας ηγούνται τα αδέλφια Αντώνης και Φίλιππος Λαιμός, είχε εκδηλώσει ενδιαφέρον για την παραγγελία νεότευκτων πλοίων VLCC, εφόσον οι τιμές έπεφταν κάτω από τα 80 εκατομμύρια δολάρια, και τον Φεβρουάριο είχε ακουστεί ότι στο τραπέζι των συζητήσεων με τα ναυπηγεία HHI είχε πέσει και η τιμή των 79 εκατ. δολαρίων για το κάθε πλοίο, η οποία μπορεί να φτάσει και τα 81 εκατ. δολάρια μαζί με όλα τα πρόσθετα εξαρτήματα που ίσως ζητηθούν.

Σημειώνεται ότι η Enesel διαθέτει «στο νερό» ήδη 2 VLCCs – και τα δύο εγγεγραμμένα στο ελληνικό νηολόγιο – το Irene SL (χωρητικότητας 319.247-dwt και κατασκευής 2004) και το Spyros (χωρητικότητας 318.683-dwt και κατασκευής 2007), τα οποία έχουν κατασκευαστεί στα Hyundai Samho Heavy Industries.

Συνολικά η Enesel διαθέτει στόλο 18 πλοίων, μεταξύ των οποίων 14 containerships που έχουν κατασκευαστεί επίσης από την HHI.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Κ. Κωνσταντακόπουλος: 110 εκατ. δολ. στα ταμεία της ναυτιλιακής του – Πτώση της μετοχής κατά 8%

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Α. Φράγκου: Ικανοποίηση για τα αποτελέσματα της Navios Holdings, παρά τις διευρυμένες ζημίες

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Χ. Βαφειάς: Ξεπέρασε τις προσδοκίες των αναλυτών με έσοδα-ρεκόρ η StealthGas