ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα δύο πλοία, χωρητικότητας 82.000 dwt το καθένα, αναμένεται να παραδοθούν το 2019, ενώ κοστολογούνται στα 24 εκατομμύρια δολάρια το καθένα. Επομένως, αν ενεργοποιηθούν οι οψιόν και για τα δύο επιπλέον πλοία, το συνολικό κόστος θα φτάσει τα 96 εκατομμύρια δολάρια.
Σημειωτέον ότι, σύμφωνα με πηγές που επικαλείται το TradeWinds, τα ναυπηγεία Yangzijiang ετοιμάζονται να ανεβάσουν τις τιμές τους λόγω της αύξησης του κόστους του χάλυβα τους τελευταίους μήνες.
Πρόκειται για την πρώτη παραγγελία νεότευκτων bulkers από την Angelakos Hellas μετά από τέσσερα χρόνια, καθώς το 2013 είχε παραγγείλει από τα ναυπηγεία Dayang τέσσερα πλοία ultramax, χωρητικότητας 64.000 dwt, έναντι περίπου 27 εκατ. δολαρίων το καθένα. Ωστόσο, από αυτά τα τέσσερα έχει παραλάβει μέχρι τώρα μόνο τα δύο (το Sinica Graeca, κατασκευής 2015, και το America Graeca, κατασκευής 2016), ενώ είναι εξαιρετικά αμφίβολο αν θα παραλάβει τα άλλα δύο, τα οποία είναι υπό κατασκευή, όμως τα ναυπηγεία Dayang έχουν χρεοκοπήσει και οι εργασίες έχουν ανασταλεί επ’ αόριστον. Τα δύο πλοία κανονικά επρόκειτο να παραδοθούν το 2018, και θα ονομάζονταν Oceania Graeca και Europa Graeca.
Παράλληλα, η Angelakos Hellas αναμένει εντός του πρώτου τριμήνου του 2018 την παράδοση δύο νέων τάνκερ aframax, χωρητικότητας 115.000 dwt, τα οποία σηματοδοτούν την είσοδο του Ευάγγελου Αγγελάκου στην αγορά των τάνκερ μεταφοράς αργού, μέσω της νεοσυσταθείσας εταιρείας Axion Energy Corp.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Χάρης Βαφειάς: Πούλησε τάνκερ σε ναυτιλιακή-μυστήριο
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Με υποβάθμιση απειλεί τη Maersk η Standard & Poor’s
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: SHIPPING FOCUS: Δε θα αποφύγει τη χρεοκοπία ο John Fredriksen
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μάριος Ηλιόπουλος: Δίνει πριμ 300.000 ευρώ στην Εθνική Ελλάδος αν νικήσει την Αγγλία
- ΒοfA για ελληνικές τράπεζες: Αναβαθμίζει τις τιμές στόχους και συστάσεις
- Ιός Δυτικού Νείλου: Κανένα κρούσμα την τελευταία εβδομάδα – 34 συνολικά θάνατοι
- Alpha Bank: Πού οφείλεται η άνοδος των τιμών των υπηρεσιών στην Ελλάδα – Συγκριτική ανάλυση πληθωρισμού