Στην αγορά των kamsarmaxes φαίνεται πως κινείται η ναυτιλιακή οικογένεια Μούσκα, που είναι περισσότερο γνωστή για την ενασχόλησή της με τα capesizes, μέσω της εταιρείας Zela Shipping.
Αυτή τη φορά η οικογένεια Μούσκα, σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές που επικαλείται το TradeWinds, κινείται μέσω μίας εταιρείας ονόματι Olympia Ocean Carriers, η οποία φέρεται να αγόρασε το πλοίο Archigetis (χωρητικότητας 81.000 dwt, κατασκευής 2011) από την ελληνική ναυτιλιακή Archipelago Shipping (συμφερόντων του εφοπλιστή Γ. Χατζηπατέρα), έναντι ποσού άνω των 20 εκατομμυρίων δολαρίων.
Η Olympia Ocean εμφανίζεται να διαθέτει έναν στόλο αποτελούμενο από επτά capesizes, κατασκευής μεταξύ 1999 και 2010, ενώ δεν έχει εμπλακεί στην αγορά των μεταχειρισμένων τα τελευταία πέντε χρόνια.
Σημειώνεται ότι τον Οκτώβριο του 2008 η εταιρεία πέτυχε ίσως το πιο επιτυχημένο της deal, όταν πούλησε το χωρητικότητας 171.000 dwt πλοίο Arethousa (κατασκευής 1999) στη Rizhao Steel, έναντι 90 εκατομμυρίων δολαρίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Το μεγάλο deal της Sun Enterprises με την Petrobras
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τι δείχνουν οι δείκτες για τη ναυλαγορά των containerships
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Το νέο ναυτιλιακό εγχείρημα της πέμπτης γενιάς της οικογένειας Μάτσα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Συνεχίζεται η σεισμική δραστηριότητα μεταξύ Αμοργού και Σαντορίνης
- Η βιομηχανία τροφίμων και ποτών στα «ραντάρ» Ελλήνων και ξένων επενδυτών
- Μεξικό: Η χώρα αντιδρά στους δασμούς που της επέβαλε ο Τραμπ, οι οποίοι κινδυνεύουν να βλάψουν την οικονομία της
- ΑΑΔΕ: Πατάει το κουμπί με ηλεκτρονικές διασταυρώσεις για ανασφάλιστα ΙΧ και οχήματα με απλήρωτα τέλη κυκλοφορίας και ΚΤΕΟ