My market (METRO AEBE)
Περιεχόμενα
Η “μάχη του ραφιού” στα σούπερ μάρκετ συνεχίζεται, με τον ανταγωνισμό να είναι ανελέητος, την ώρα που η κατάσταση στη λιανική αγορά κάθε άλλο παρά ευνοϊκή είναι: οι πωλήσεις βαίνουν μειούμενες, καθώς οι Έλληνες καταναλωτές αναζητούν συνεχώς νέες και πιο ελκυστικές προσφορές, με την αγοραστική τους δύναμη να συμπιέζεται κάθε μήνα όλο και περισσότερο.
Μέσα σε αυτό το διόλου ευχάριστο κλίμα, η My Market προετοιμάζει με πολύ προσεκτικές κινήσεις τα επόμενα βήματά της, έχοντας αποδείξει πως οι αντίξοες συνθήκες δεν αποτελούν εμπόδιο για τους σχεδιασμούς της.
Το απέδειξε όταν έκανε την έκπληξη, σε μία εξίσου δύσκολη οικονομικά περίοδο, εξαγοράζοντας την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Βερόπουλος, μία αλυσίδα με δίκτυο αντίστοιχου μεγέθους με το δικό της.
Πολλοί τότε έκαναν λόγο για ένα εξαιρετικά δύσκολο εγχείρημα και εξέφραζαν αμφιβολίες για την επιτυχία του, όμως η My Market τους διέψευσε πανηγυρικά: το επιχειρησιακό σχέδιο που εκπονήθηκε πριν την εξαγορά αποδείχθηκε αποτελεσματικό, και ακολουθώντας το πιστά η My Market έχει καταφέρει να φέρει σε πέρας την αποστολή που έμοιαζε σε ορισμένους αδύνατη: να αφομοιώσει τα καταστήματα της αλυσίδας Βερόπουλος, έχοντας παράλληλα αποπληρώσει στο ακέραιο της οφειλές της προς τους προμηθευτές και χωρίς να προχωρήσει σε απολύσεις – αντιθέτως, μάλιστα, ο όμιλος My Market προσέλαβε νέους εργαζομένους, ενώ έδωσε και αυξήσεις, δείχνοντας έμπρακτα το πόσο επενδύει στο ανθρώπινο κεφάλαιο.
Βήμα -Βήμα
Η διαδικασία της αφομοίωσης των καταστημάτων του Βερόπουλου συνεχίζεται βήμα-βήμα, και τα οικονομικά στοιχεία της εταιρείας δείχνουν ότι έχει κερδίσει το στοίχημα: To 2016 οι πωλήσεις του ομίλου My Market έκλεισαν στο 1,15 δισ. ευρώ, ενώ τα κέρδη άγγιξαν τα 7 εκατομμύρια ευρώ, με τις εκτιμήσεις για το 2017 να συγκλίνουν σε κύκλο εργασιών ελαφρά αυξημένο, στο 1,2 δισ. ευρώ, και κερδοφορία οριακά βελτιωμένη έναντι του 2016. Επιπλέον, ο όμιλος έχει 10.600 εργαζόμενους σε περισσότερα από 270 σημεία σε όλη την Ελλάδα.
Αυτό που καταδεικνύουν εσωτερικές έρευνες της αγοράς, μεταξύ άλλων, είναι ότι σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη της εταιρείας και στη βελτίωση των επιδόσεών της στη “μάχη του ραφιού” διαδραματίζει η στρατηγική της επιλογή να ρίξει το βάρος στην αλλαγή της εικόνας και του μεγέθους των καταστημάτων της, μία επιλογή που ενίσχυσε την αναγνωρισιμότητά της και την “ανέβασε” στις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών, όπως άλλωστε και οι ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές της.
Όλοι πληρώνονται στην ώρα τους
Και κάπως έτσι έρχεται να “κλειδώσει” το τρίπτυχο της επιτυχίας στο οποίο επενδύει η My Market: Πελάτες που φεύγουν ικανοποιημένοι από τα σούπερ μάρκετ της αλυσίδας και επιστρέφουν σε αυτά για τα καθημερινά ψώνια τους.
Προμηθευτές που πληρώνονται στην ώρα τους και στο ακέραιο, χωρίς αστερίσκους και “παζάρια”. Και εργαζόμενοι που αισθάνονται ασφαλείς και ικανοποιημένοι, γνωρίζοντας ότι δουλεύουν σε ένα “μαγαζί” που αναγνωρίζει την αξία τους και τους προσφέρει ό,τι καλύτερο για να μπορούν κι αυτοί με τη σειρά τους να προσφέρουν ό,τι καλύτερο στους πελάτες.