• Business

    Χρήστος Μεγάλου: Πώς αύξησε τους πελάτες της Πειραιώς μέσα λίγους μήνες σε 5,1 εκατ.

    Χρήστος Μεγάλου. Διευθύνων σύμβουλος Τρ. Πειραιώς

    Χρήστος Μεγάλου. Διευθύνων σύμβουλος Τρ. Πειραιώς


    Δεν είναι πια υπερβολή να πει κανείς ότι η μισή Ελλάδα ανήκει στο πελατολόγιο της Τράπεζας Πειραιώς: σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία, η τράπεζα έχει αυξήσει τους πελάτες της κατά 100.000 από την αρχή του έτους, και πλέον ο αριθμός τους ανέρχεται σε 5,1 εκατομμύρια, μία εξέλιξη που αν μη τι άλλο δείχνει ότι η διοίκηση της Πειραιώς, υπό τον Χρήστο Μεγάλου, κάτι κάνει σωστά.

    Η αύξηση της πελατείας της Πειραιώς είναι ίσως η πιο εμφανής από τις επιτυχίες της διοίκησης της τράπεζας στο πλαίσιο της υλοποίησης της Agenda 2020, η οποία βασίζεται σε τρεις κεντρικούς πυλώνες: μείωση των κινδύνων ισολογισμού, επαναπροσδιορισμός δραστηριοτήτων, και εφαρμογή ενός κερδοφόρου και αειφόρου επιχειρηματικού μοντέλου.

    Μία άλλη πτυχή της στρατηγικής της Πειραιώς αποτελεί και η πώληση της Avis στις Olympia Group και Virtus International Partners, όπως και αυτή της Hellenic Seaways, ενώ παράλληλα έχει προχωρήσει ο διαχωρισμός του Ομίλου Πειραιώς σε δύο λειτουργικούς πυλώνες: “Piraeus Legacy Unit” (PLU) και “Piraeus Bank”, με τον πρώτο εξ αυτών να αναλαμβάνει στοιχεία ενεργητικού ύψους κοντά στα 25 δισεκατομμύρια ευρώ. Στόχος, η μεγιστοποίηση της αξίας των κύριων τραπεζικών δραστηριοτήτων του ομίλου και η εξαγωγή αξίας από τομείς της τράπεζας προς αποεπένδυση/εξυγίανση.

    Μεταξύ των “ειδήσεων” για τον όμιλο Πειραιώς στο πρώτο εξάμηνο του έτους ήταν και η ολοκλήρωση του πρώτου ηλεκτρονικού πλειστηριασμού ακινήτου μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας της τράπεζας, ενώ ήδη για το δεύτερο εξάμηνο του έτους δρομολογούνται άλλοι δύο ηλεκτρονικοί πλειστηριασμοί.

    Από τα στοιχεία της τράπεζας για το πρώτο εξάμηνο του έτους ξεχωρίζει η μείωση των μη εξυπηρετούμενων δανείων (κατά 1,1 δισ. ευρώ) και των μη εξυπηρετούμενων ανοιγμάτων (κατά 700 εκατ. ευρώ) σε τριμηνιαία βάση, καθώς και η μείωση του λειτουργικού κόστους κατά 5% σε ετήσια βάση, η οποία επετεύχθη μεταξύ άλλων με τη μείωση των καταστημάτων της (μειώθηκαν στα 639 τον Ιούνιο, με προοπτική να μειωθούν περαιτέρω στα 620 ως το τέλος του έτους) και των εργαζομένων της (μειώθηκαν σε 13.928 τον Ιούνιο, με προοπτική να μειωθούν περαιτέρω σε 13.200 ως το τέλος του έτους).

    Παράλληλα, σημαντικά μειωμένη ήταν η χρηματοδότηση της τράπεζας μέσω του “ακριβού” μηχανισμού ELA, κατά 3,4 δισεκατομμύρια ευρώ στους πρώτους οκτώ μήνες του έτους, ενώ αξιοσημείωτη είναι και η ταχύτητα μετακύλισης των συναλλαγών σε ψηφιακά κανάλια εξυπηρέτησης, που εκτιμάται ότι μέχρι το τέλος του χρόνου θα φτάσει στο 78%, από 75% τον Ιούνιο.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Μηδένισε την εξάρτησή της από τον ELA η Παγκρήτια Τράπεζα

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Σε 457.000 υπολογίζονται τελικά τα ανασφάλιστα οχήματα

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Επίσκεψη Μακρόν: Αυτοί είναι οι 15 επιχειρηματίες που θα τον συνοδεύσουν



    ΣΧΟΛΙΑ