Ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις τα κέρδη των New York Times το α’ τρίμηνο, χάρη στην ανάκαμψη των διαφημιστικών δαπανών και την αύξηση των συνδρομητών, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας.

Το ιστορικό μέσο ενημέρωσης ανέφερε έσοδα 594 εκατομμυρίων δολαρίων, ενώ οι εκτιμήσεις των αναλυτών ήταν για 591,9 εκατομμύρια δολάρια.

1

Τα προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη για το τρίμηνο διαμορφώθηκαν στα 76,1 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 40,9% από πέρσι.

Παράλληλα, η New York Times Company απέκτησε 210.000 ψηφιακούς συνδρομητές το περασμένο τρίμηνο, κυρίως χρήστες που έκαναν εγγραφή για ένα πακέτο υπηρεσιών, που περιλαμβάνει ειδησεογραφία, παιχνίδια και αθλητική κάλυψη μέσω του The Athletic.

«Το 2024 ξεκινά δυναμικά, καθώς τα αποτελέσματά μας, αντικατοπτρίζουν τη δύναμη της στρατηγικής μας, η οποία είναι η βασική συνδρομή για κάθε είδους άτομο, που θέλει να κατανοήσει και να ασχοληθεί με τον κόσμο», δήλωσε η Meredith Kopit Levien, CEO της Times Company.

Η εταιρεία ανέφερε  ότι είχε περίπου 10,5 εκατομμύρια συνδρομητές συνολικά στα έντυπα και ψηφιακά προϊόντα της στο τέλος του α’ τριμήνου, ένα νούμερο αυξημένο κατά περίπου 8% σε σχέση με πέρσι.

Στόχος της εταιρείας μάλιστα, είναι τα 15 εκατομμύρια συνδρομητές μέχρι το τέλος του 2027, ένα φιλόδοξο σχέδιο που ακολουθεί τo παράδειγμα και τις επιθυμίες των παρόχων συνδρομητικών διαδικτυακών τηλεοπτικών υπηρεσιών, όπως το Netflix.

Νέες επιλογές, νέοι συνδρομητές

Σημειώνεται ότι τα τελευταία χρόνια, οι Times προσπαθούν να πείσουν περισσότερους συνδρομητές να πληρώσουν για ένα πακέτο υπηρεσιών που περιλαμβάνει το Wirecutter, το Games και το Cooking.

Όπως αναφέρεται στον ιστότοπο των NYT, το Wirecutter βοηθά τους καταναλωτές να αγοράσουν τα σωστά πράγματα, σύμφωνα με τον τρόπο που επιλέγουν να ζουν.

“Οι ειδικοί ερευνούν, δοκιμάζουν και εξετάζουν εκατοντάδες προϊόντα σε διάφορες κατηγορίες, προκειμένου να προτείνουν την καλύτερη επιλογή”, σημειώνει.

Μέσω του Cooking μάλιστα, ο χρήστης έχει πρόσβαση σε μια τεράστια βιβλιοθήκη με μαγειρικές συνταγές.

Ενισχύοντας τον αριθμό αυτών των συνδρομητών, οι Times μπορούν να αυξήσουν κέρδη και έσοδα, τα οποία παρακολουθούνται στενά από την Wall Street και τους επενδυτές.

Πτωτικά κινήθηκε η διαφημιστική δραστηριότητα

Παρόλα αυτά, ενώ ο αριθμός των ψηφιακών συνδρομητών αυξάνεται, η διαφημιστική δραστηριότητα των Times έχει πάρει την κατιούσα.

Τα συνολικά έσοδα από τις διαφημίσεις μειώθηκαν κατά 2,4%, στα 103,7 εκατομμύρια δολάρια, σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα.

Η πτώση οφείλεται στη μείωση της έντυπης διαφήμισης και στις χαμηλότερες δαπάνες από εταιρείες μέσων ενημέρωσης, ψυχαγωγίας και τεχνολογίας, σύμφωνα με την εταιρεία.

Ωστόσο, η ψηφιακή διαφήμιση αυξήθηκε κατά 2,9%, στα 63 εκατομμύρια δολάρια, εν μέρει χάρη στα υψηλότερα έσοδα από διαφημίσεις στο The Athletic, που προσφέρει στον συνδρομητή τη δυνατότητα να παρακολουθεί σημαντικά γεγονότα στον τομέα του αθλητισμού.

Το Athletic, το οποίο εξαγόρασαν οι Times το 2022 για 550 εκατομμύρια δολάρια, είχε 4,99 εκατομμύρια συνδρομητές στο τέλος του α’ τριμήνου, καταγράφοντας μια αύξηση περίπου 1,72 εκατομμύρια σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα.

Αυτό το νούμερο περιλαμβάνει χρήστες που πληρώνουν για το Athletic ως αυτόνομη συνδρομή ή έχουν πρόσβαση σε αυτό μέσω της συνδρομής τους στο πακέτο.

Η εταιρεία ανέφερε ακόμη ότι τα έσοδα στο The Athletic σημείωσαν άλμα 33%, στα 37,2 εκατομμύρια δολάρια το α’ τρίμηνο, κυρίως χάρη στις αυξημένες συνδρομές και ένα deal για την άδεια χρήσης ειδησεογραφικών άρθρων στην Apple, στο πλαίσιο της ανάπτυξής της τεχνητής νοημοσύνης.

Διελκυστίνδα για το ΑΙ

Την ίδια στιγμή, η NYT Company δηλώνει ότι δαπάνησε 1 εκατομμύριο δολάρια το α’ τρίμηνο, σε μια αγωγή της κατά της Microsoft και της OpenAI, οι οποίες συνεργάζονται για την ανάπτυξη του AI.

Οι Times μήνυσαν τους τεχνολογικούς κολοσσούς τον Δεκέμβριο, κατηγορώντας τους για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων και κατάχρηση της πνευματικής ιδιοκτησίας της εφημερίδας.

Τόσο η Microsoft όσο και η OpenAI προσπάθησαν να απορρίψουν βασικά στοιχεία της αγωγής.

Σημειώνεται ότι οι τελευταίες εξελίξεις που αφορούν αλυσιδωτές αντιδράσεις και αντιπαραθέσεις διαρκείας, όσον αφορά ηθικούς κώδικες, πνευματικά δικαιώματα και παραβίαση αυτών, είχαν προβλεφθεί από τη στιγμή που παρουσιάστηκαν οι εταιρείες τεχνητής νοημοσύνης, ειδικά το τελευταίο διάστημα όπου η εξέλιξη τους είναι απροσδόκητα ανοδική και ραγδαία.

Διαβάστε επίσης: 

Γιατί οι New York Times κατέθεσαν αγωγή κατά των OpenAI και Microsoft

Όταν ο Άδωνις «τάπωσε» τους New York Times

Bill Hwang (Archegos): Ξεκίνησε η δίκη του ανθρώπου που χειραγώγησε τις αγορές – Το «colpo grosso» με τις τράπεζες