Υποχώρησε έως και 6,6% στις προκαταρκτικές συναλλαγές την Παρασκευή η μετοχή του Netflix, παρόλο που ανέφερε χθες πως δημιουργεί σημαντικά κέρδη καθώς και ότι αναπτύσσει νέες ροές εσόδων όπως η διαφήμιση και η καταστολή της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης.

Σημείωσε μάλιστα ότι η μέτρηση των συνδρομητών έχασε τη σημασία της αφού άρχισε να προσφέρει πολλαπλές τιμές για τις συνδρομές.

1

Η εταιρεία είπε ότι θα ανακοινώνει πάντως «σημαντικά ορόσημα στον αριθμό συνδρομητών καθώς θα τα ξεπερνά».

Η εταιρεία πρόσθεσε 9,33 εκατομμύρια πελάτες το α’ τρίμηνο του 2024, σχεδόν διπλασιάζοντας τον μέσο όρο των εκτιμήσεων που ήταν τα 4,84 εκατομμύρια χρήστες.

Η πλατφόρμα προσέλκυσε νέους συνδρομητές από όλο τον κόσμο, ενώ ιδιαίτερη προτίμηση έδειξαν οι συνδρομητές από ΗΠΑ και Καναδά, με αποτέλεσμα η εταιρεία να ξεπεράσει τις προβλέψεις για πωλήσεις και κέρδη.

Οι προσδοκίες

Οι προσδοκίες για το α’ τρίμηνο είχαν εκτοξευθεί τις τελευταίες ημέρες, καθώς ο ένας μετά τον άλλον αναλυτές δημοσίευαν αισιόδοξες εκτιμήσεις.

Στην επιστολή της προς τους επενδυτές την Πέμπτη, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει να γνωστοποιεί τα έσοδα ανά συνδρομητή βάσει των τριμηνιαίων συνδρομών, από το πρώτο τρίμηνο του 2025.

Αυτές οι μετρήσεις ήταν εδώ και καιρό ο κύριος τρόπος με τον οποίο η Wall Street αξιολογούσε την απόδοση της εταιρείας, αλλά το Netflix προσπάθησε να στρέψει την εστίαση σε παραδοσιακά στοιχεία όπως πωλήσεις και κέρδη.

«Η κίνηση να μην αποκαλύπτονται πλέον οι τριμηνιαίες συνδρομές από το επόμενο έτος δεν θα πάει καλά», σχολίασε ο Paolo Pescatore, ιδρυτής και αναλυτής της PP Foresight, σε ένα email προς το Bloomberg.

Τι έφερε την ανάπτυξη

To Netflix έχει ανακάμψει από την επιβράδυνση το 2021 και το 2022 για να αναπτυχθεί με τον ταχύτερο ρυθμό από τις πρώτες ημέρες της πανδημίας του κορωνοϊού. Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην περιορισμό των ατόμων που χρησιμοποιούσαν τον λογαριασμό κάποιου άλλου.

Η εταιρεία υπολόγισε ότι περισσότεροι από 100 εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούσαν έναν λογαριασμό για τον οποίο δεν πλήρωναν.

Ενώ τα στελέχη του Netflix φοβούνταν την αντίδραση των πελατών, η εταιρεία κατάφερε να πείσει εκατομμύρια φανατικούς να πληρώσουν για πρόσβαση στην πλατφόρμα.

Αυτοί οι νέοι πελάτες είχαν πολλά ενδιαφέροντα να παρακολουθήσουν, καθώς η πλατφόρμα κάνει μια νέα επιτυχία κάθε δύο εβδομάδες μέχρι στιγμής φέτος, συμπεριλαμβανομένων περιορισμένων σειρών.

Η υπηρεσία streaming αντιπροσωπεύει περίπου το 8% της τηλεθέασης στις ΗΠΑ, και αποτελεί κορυφαίο τηλεοπτικό δίκτυο στις περισσότερες από τις μεγάλες αγορές πολυμέσων του κόσμου.

«Με περισσότερα από δύο άτομα ανά νοικοκυριό κατά μέσο όρο, έχουμε κοινό που ξεπερνά το μισό δισεκατομμύριο ανθρώπους. Καμία εταιρεία ψυχαγωγίας δεν έχει προγράμματα σε τέτοια κλίμακα και με δεν έχει τέτοιες φιλοδοξίες», σημειώνει η εταιρεία.

Πραγματοποίησε πωλήσεις 9,33 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σημειώνοντας άνοδο 15%, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των 9,26 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν στα 2,33 δισεκατομμύρια δολάρια ή 5,28 δολάρια ανά μετοχή, επίσης άνω του αναμενομένου.

Η ανάπτυξη ανέβασε τη μετοχή σε ρεκόρ, δίνοντας στην εταιρεία αξία αγοράς άνω των 260 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Διαβάστε επίσης: 

Netflix: Αύξηση 16% στις συνδρομές στο τρίμηνο – Δεν θα ανακοινώνει ξανά τον αριθμό τους στα επόμενα τρίμηνα

L’Oréal: Ισχυρές επιδόσεις στο α’ τρίμηνο – Άνοδος για τη μετοχή

Apple: Ποια χώρα την διέταξε να «ξηλώσει» WhatsApp και Threads