Η Netflix επεκτείνει την απαγόρευση της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης στις Ηνωμένες Πολιτείες σε πάνω από 100 χώρες, στέλνοντας μηνύματα στους συνδρομητές της, μέσω των οποίων τους ανακοινώνει ότι δεν μπορούν να δίνουν τα στοιχεία σύνδεσής τους δωρεάν εκτός του σπιτιού τους.

Η εταιρεία αναζητά νέους τρόπους για να βγάλει χρήματα, καθώς η αγορά δείχνει σημάδια κορεσμού, αναφέρει το πρακτορείο Reuters.

Στις κινήσεις της περιλαμβάνονται οι περιορισμοί στον «δανεισμό» κωδικών πρόσβασης, αλλά και μια νέα επιλογή που υποστηρίζεται από διαφημίσεις.

Η Netflix ανακοίνωσε την Τρίτη ότι στέλνει μηνύματα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με την κοινή χρήση λογαριασμών σε πελάτες της σε 103 χώρες και περιοχές, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών, της Βρετανίας, της Γαλλίας, της Γερμανίας, της Αυστραλίας, της Σιγκαπούρης, του Μεξικού και της Βραζιλίας.

Τα email αναφέρουν ότι ένας λογαριασμός θα πρέπει να χρησιμοποιείται μόνο από ένα νοικοκυριό. Οι πελάτες που πληρώνουν μπορούν να προσθέσουν ένα μέλος εκτός του σπιτιού τους, με επιπλέον χρέωση. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, η χρέωση είναι 8 δολάρια ανά μήνα.

Τα μέλη μπορούν επίσης να μεταφέρουν το προφίλ ενός ατόμου, ώστε ο χρήστης να μπορεί να διατηρεί το ιστορικό προβολής και τις επιλογές του.

Περισσότερα από 100 εκατ. νοικοκυριά μοιράζονται κωδικούς

Το Netflix είχε ανακοινώσει πέρυσι ότι επρόκειτο να περιορίσει την κοινή χρήση λογαριασμών και δοκίμασε διάφορες προσεγγίσεις σε ορισμένες αγορές.

Η εταιρεία είχε υπολογίσει ότι περισσότερα από 100 εκατομμύρια νοικοκυριά μοιράζονταν τους κωδικούς σύνδεσής τους με φίλους και συγγενείς έξω από τα σπίτια τους.

Στα τέλη Μαρτίου, οι πελάτες που πληρώνουν το Netflix ανήλθαν συνολικά σε 232,5 εκατομμύρια παγκοσμίως.

Σύμφωνα με τις νέες πολιτικές, τα άτομα στο ίδιο νοικοκυριό μπορούν να συνεχίσουν να μοιράζονται έναν λογαριασμό Netflix και μπορούν να τον χρησιμοποιούν σε διάφορες συσκευές όταν ταξιδεύουν, ανέφερε η εταιρεία.

Διαβάστε ακόμη:

Μήνυμα Netflix μετά τη δήλωση Μητσοτάκη για Emily in Paris

Netflix: Σχεδιάζει κολοσσιαία επένδυση 2,5 δισ. δολαρίων