ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Netflix Inc παρουσίασε χθες, Τρίτη, τα χαμηλότερα κέρδη από νέους συνδρομητές σε μία τετραετία, καθώς ο ανταγωνισμός για την προσφορά υπηρεσιών streaming αυξήθηκε, οι περιορισμοί κατά της εξάπλωσης της COVID-19 χαλάρωσαν, ενώ οι ζωντανές μεταδόσεις αθλητικών διοργανώσεων επέστρεψαν στην τηλεόραση.
Η εταιρία πρόσθεσε 2,2 εκατομμύρια νέους συνδρομητές σε παγκόσμιο επίπεδο στη διάρκεια του τριμήνου που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου, χωρίς να καλύψει το στόχο της Wall Street, καθώς οι αναλυτές ανέμεναν 3,4 εκατ. νέους συνδρομητές, ενώ δεν πέτυχε και τη δική της πρόβλεψη.
Τα κέρδη ανά μετοχή, καταγράφηκαν επίσης, κάτω από τις προσδοκίες των αναλυτών στο 1,74 δολάριο, έναντι πρόβλεψης για κέρδη 2,14 δολαρίων ανά μετοχή (IBES, Refinitiv).
Η τιμή των μετοχών της Netflix, μία από τις εταιρίες με τα μεγαλύτερα κέρδη κατά το 2020, καθώς οι άνθρωποι έμειναν στα σπίτια τους εξαιτίας της πανδημίας, μειώθηκε χθες, Τρίτη, κατά περίπου 6% στα 494 δολάρια.
“Οι εγχώριοι συνδρομητές ήταν περίπου σταθεροί, αντανακλώντας [την τάση] κορεσμού στις ΗΠΑ,” δήλωσε ο Ρος Μπένες, αναλυτής του eMarketer. Καθώς η εγχώρια αύξηση των συνδρομητών επιβραδύνεται, η αύξηση των εσόδων είναι πιθανό να προέλθει από την αύξηση των τιμών, πρόσθεσε ο ίδιος.
Η Netflix είχε αναφέρει ένα τρίμηνο εισπρακτικής επιτυχίας στην αρχή της εξάπλωσης της πανδημίας COVID-19, μέσω νέων συνδρομών 15,8 εκατομμυρίων συνδρομητών μεταξύ του Ιανουαρίου και του Μαρτίου.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike