Τρεις πρώην μηχανικοί λογισμικού της Netflix και δύο στενοί συνεργάτες τους κατηγορούνται από τις αμερικανικές ρυθμιστικές αρχές για την αποκόμιση κερδών 3 εκατ. δολαρίων, μέσω της ανταλλαγής εμπιστευτικών πληροφοριών που αφορούσαν την αύξηση των συνδρομητών της εταιρείας.

Ο Sung Mo “Jay” Jun, 49 ετών, ενώ εργαζόταν στο Netflix το 2016 και το 2017, προωθούσε επανειλημμένα αδημοσίευτα στοιχεία για τον αριθμό των συνδρομητών της πλατφόρμας στον αδελφό του, Joon Mo Jun και στον στενό του φίλο, Junwoo Chon, οι οποίοι τα χρησιμοποιούσαν για να κάνουν αγοραπωλησίες μετοχών της εταιρείας πριν από τις επίσημες ανακοινώσεις, σύμφωνα με τις καταγγελίες της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς των ΗΠΑ.

Όταν ο Sung Mo Jun αποχώρησε από το Netflix το 2017, λάμβανε τις ίδιες πληροφορίες από έναν άλλο insider της εταιρείας, τον Ayden Lee, αναφέρει η SEC.

«Πιστεύουμε ότι ένας υπάλληλος του Netflix και στενοί συνεργάτες του συμμετείχαν σε ένα μακροχρόνιο σχέδιο πολλών εκατομμυρίων δολαρίων για να επωφεληθούν από πολύτιμες, εμπιστευτικές πληροφορίες της εταιρείας», δήλωσε η Erin E. Schneider, επικεφαλής του γραφείου της SEC στο Σαν Φρανσίσκο.

Ο Jun, ο αδελφός του και ο φίλος του Chon, όλοι φέρονται να χρησιμοποιούσαν κρυπτογραφημένες εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων για να συζητήσουν τις συναλλαγές τους σε μια προσπάθεια να αποφύγουν τον εντοπισμό τους.

Ένας άλλος πρώην συνεργάτης του Jun ενημέρωνε το κύκλωμα insider trading για τον αριθμό αύξησης των συνδρομητών τον Ιούλιο του 2019. Συνολικά, τα μέλη του κυκλώματος πραγματοποίησαν συναλλαγές στο χρηματιστήριο πριν από 13 ανακοινώσεις τριμηνιαίων κερδών του Netflix, από τον Ιούλιο του 2016 έως τον Ιούλιο του 2019, σύμφωνα με την SEC.

Οι ομοσπονδιακοί εισαγγελείς στο Σιάτλ κατέθεσαν ποινικές διώξεις για απάτη σε μετοχές εναντίον τεσσάρων από τους πέντε κατηγορούμενους, που αναφέρονται στην καταγγελία της SEC.

Ο δικηγόρος του Sung Mo Jun δεν απάντησε σε σχετικό ερώτημα και ο δικηγόρος του Ayden Lee αρνήθηκε να σχολιάσει. Οι δικηγόροι των Joon Jun και Chon δήλωσαν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ότι οι πελάτες τους έχουν αναλάβει την ευθύνη για τις πράξεις τους και ανυπομονούν να αφήσουν αυτό το ζήτημα πίσω τους.

Διαβάστε ακόμα: