ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Netflix υποσχέθηκε να στηρίξει τις κορεάτικες παραγωγές και τα στούντιο που βρίσκονται πίσω από viral σειρές όπως το Squid Game, περιγράφοντας πώς σκοπεύει να δαπανήσει μέρος από τα 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια που έχει προβλεφθεί, για το λεγόμενο K-drama.
Ο Co-CΕΟ Τεντ Σαράντος δήλωσε την Πέμπτη ότι η εταιρεία του θα χρηματοδοτήσει εκπαιδευτικά προγράμματα για την επόμενη γενιά δημιουργών, τόσο μπροστά όσο και πίσω από την κάμερα. Το Netflix θα συνεργαστεί με τοπικούς οργανισμούς για τον εντοπισμό και την ανάδειξη νέων ταλέντων, πρόσθεσε.
Αυτές οι πρωτοβουλίες υπογραμμίζουν πώς τα κορεατικά προγράμματα όπως το The Glory έχουν αναδειχθεί τα τελευταία χρόνια ως καταλύτης-έκπληξη για το Netflix, το οποίο χρειάζεται δυνατό πρωτότυπο περιεχόμενο για να διαφοροποιηθεί από τους ανταγωνιστές τoυ, όπως η Walt Disney και η Apple.
Περίπου τα τρία πέμπτα των χρηστών του Netflix έχουν παρακολουθήσει μια κορεατική εκπομπή και ο χρόνος παρακολούθησης αυτών των προγραμμάτων έχει εξαπλασιαστεί σε μόλις τέσσερα χρόνια, είπε. Περίπου το 90% των θεατών που ενδιαφέρεται για κορεάτικες ρομαντικές ταινίες ή σειρές προέρχονται από το εξωτερικό, είπε ο Σαράντος.
Το Netflix τον Απρίλιο δεσμεύτηκε να δαπανήσει 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια τα επόμενα τέσσερα χρόνια στη χώρα.
Αύξηση παγκόσμιων συνδρομών
Η Νότια Κορέα έχει ήδη γίνει ένας από τους μεγαλύτερους προμηθευτές τηλεοπτικών εκπομπών και ταινιών του Netflix, συμβάλλοντας στην αύξηση των παγκόσμιων συνδρομών καθώς περισσότεροι καταναλωτές παρακολουθούν κορεατικά δράματα και ριάλιτι.
Ωστόσο, η έκρηξη αυτή προκάλεσε διαμαρτυρίες από τους τοπικούς δημιουργούς περιεχομένου, οι οποίοι παραπονιούνται ότι δεν μοιράστηκαν αναλογικά αυτή την επιτυχία, καθώς και από παρόχους διαδικτύου που θέλουν το Netflix να πληρώσει για την άνοδο στη δραστηριότητα ροής στο διαδίκτυο.
Στη Σεούλ ο Τεντ Σαράντος
Ο Σαράντος επισκέπτεται τη Σεούλ για τρεις ημέρες για να συζητήσει τα επενδυτικά σχέδια της εταιρείας με Κορεάτες παραγωγούς και κυβερνητικούς αξιωματούχους, συμπεριλαμβανομένου του πρωθυπουργού Han Duk-soo.
Το υψηλόβαθμο στέλεχος του Netflix υποστήριξε ότι η ευρεία επένδυση στους δημιουργούς και την παραγωγή θα πρέπει να δημιουργήσει πολύ μεγαλύτερα οφέλη στην οικονομία από την απλή διανομή των κερδών.
«Δεν θα έλεγα διαμάχη, θα έλεγα ότι υπάρχει ευκαιρία καθώς οι επιχειρήσεις εξελίσσονται», είπε ο Σαράντος, απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με την παράλληλη αντιπαράθεση που υπάρχει με παρόχους τηλεπικοινωνιακών δικτύων της Κορέας.
Οι πωλήσεις του Netflix στην Κορέα αυξήθηκαν κατά 22% στα 773,3 δισεκατομμύρια γουόν (600 εκατομμύρια δολάρια) το 2022, αφού η εταιρεία αύξησε το κόστος της μηνιαίας συνδρομής, σύμφωνα με τον Byun Jae-il, βουλευτή του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης.
Αν και η αύξηση των τιμών βοήθησε στην αύξηση των πωλήσεων, η νέα πολιτική έπληξε τον αριθμό των συνδρομητών στη χώρα. Οι χρήστες που πληρώνουν μειώθηκαν κατά 30% σε 1,17 εκατομμύρια το τέταρτο τρίμηνο σε σύγκριση με ένα χρόνο νωρίτερα, είπε ο Byun.
Διαβάστε ακόμη:
Netflix: Το πρώτο εστιατόριο με μενού από διάσημους σεφ των εκπομπών του είναι γεγονός
Netflix: Τέλος στη δωρεάν κοινή χρήση κωδικού πρόσβασης σε 103 χώρες
Netflix: Έχασε τις εκτιμήσεις των αναλυτών για τα έσοδα και τους συνδρομητές
Εκλογές 2023
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΗΠΑ: Άγνωστα παραμένουν τα κίνητρα της 15χρονης που άνοιξε πυρ σε σχολείο στο Ουισκόνσιν
- Ανδρέας Παναγιωτόπουλος: Έκανα λάθος. Είμαι έτοιμος να δεχθώ όποια κύρωση αντιστοιχεί στον ΚΟΚ
- Η ΠΝΟ αντιδρά στην τροποποίηση του κανονισμού για τα ταχύπλοα πλοία
- ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή: Ανακοινώθηκε η υποχρεωτική δημόσια πρόταση της Masdar – Στα 20 ευρώ/μετοχή το προσφερόμενο αντάλλαγμα