Με βαριές απώλειες κινούνται οι μετοχές του Netflix κατά τη μετασυνεδριακή διαδικασία καθώς αμέσως μετά τη λήξη της συνεδρίασης της Wall Street, η εταιρεία, ανακοινώνοντας τα αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2022, ανέφερε απώλειες 200.000 συνδρομητών σε σχέση με τις προβλέψεις της!

Πρόκειται για την πρώτη φορά εδώ και πάνω από μια δεκαετία που η δημοφιλής πλατφόρμα streaming αναφέρει απώλειες συνδρομητών. Η τελευταία φορά που το Netflix ανακοίνωσε ότι έχασε πελάτες ήταν τον Οκτώβριο του 2011.

Το Netflix είχε δηλώσει προηγουμένως στους μετόχους ότι αναμένει να προσθέσει 2,5 εκατομμύρια συνδρομητές κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου. Οι αναλυτές είχαν προβλέψει ότι ο αριθμός θα πλησίαζε τα 2,7 εκατομμύρια. Την ίδια περίοδο πριν από ένα χρόνο, το Netflix πρόσθεσε 3,98 εκατομμύρια χρήστες επί πληρωμή.

Η εταιρεία είπε ότι η αναστολή της υπηρεσίας της στη Ρωσία και η κατάργηση όλων των ρωσικών συνδρομών επί πληρωμή οδήγησαν σε απώλεια 700.000 συνδρομητών. Εξαιρουμένου αυτού του αντίκτυπου, η εταιρεία είπε ότι θα είχε δει 500.000 καθαρές προσθήκες κατά το πιο πρόσφατο τρίμηνο.

Μάλιστα, η Netflix προβλέπει πως οι απώλειες θα συνεχιστούν και το δεύτερο τρίμηνο, φτάνοντας  μέχρι τους 2 εκατ. συνδρομητές.

Από εκεί και πέρα, η Netflix ανακοίνωσε για το τρίμηνο κέρδη 3,53 δολάρια ανά μετοχή, έναντι πρόβλεψης για κέρδη 2,89 δολάρια ανά μετοχή, σύμφωνα με έρευνα της Refinitiv.

Τα έσοδά της διαμορφώθηκαν στα 7,78 δισεκατομμύρια δολάρια έναντι πρόβλεψης για έσοδα 7,93 δισ. δολαρίων.