• Business

    Nestle: Θα επενδύσει 1 δισ. δολάρια για την προστασία του καφέ

    • Bloomberg
    David Rennie, επικεφαλής της επιχείρησης καφέ της Nestle

    David Rennie, επικεφαλής της επιχείρησης καφέ της Nestle


    Η Nestle, η μεγαλύτερη εταιρεία καφέ στον κόσμο, θα επενδύσει περισσότερα από 1 δισεκατομμύριο ελβετικά φράγκα (1 δισεκατομμύριο δολάρια) έως το 2030 για να ενθαρρύνει τους αγρότες που προμηθεύουν το εμπορικό σήμα Nescafe να χρησιμοποιούν πιο βιώσιμες μεθόδους καλλιέργειας, καθώς η κλιματική αλλαγή και οι ακραίες καιρικές συνθήκες απειλούν τις σοδειές.

    Συγκεκριμένα, η εταιρεία θα προσφέρει εκπαίδευση για καλύτερες τεχνικές φύτευσης καθώς και χρηματικά κίνητρα για να παρακινήσει τους αγρότες να προχωρήσουν σε ενέργειες, όπως η φύτευση καλλιεργειών προστασίας του εδάφους. Με ένα εκτεταμένο δίκτυο περισσότερων από 500.000 αγροτών που προμηθεύονται φασόλια για την Nescafe, η εταιρεία σκοπεύει να διπλασιάσει τον αριθμό των προμηθευτών με τους οποίους συνεργάζεται σε τέτοια θέματα σε τουλάχιστον 200.000.

    Η προσφορά καφέ απειλείται από την κλιματική αλλαγή: οι καλλιέργειες βρίσκονται κοντά στην ισημερινή ζώνη, η οποία είναι πιο ευαίσθητη σε ακραίες καιρικές συνθήκες, συμπεριλαμβανομένων ξηρασιών και τυφώνων. Η άνοδος της θερμοκρασίας αποτελεί μακροπρόθεσμη απειλή και θα μειώσει την έκταση της περιοχής που είναι κατάλληλη για την καλλιέργεια καφέ έως και 50% έως το 2050, σύμφωνα με την Inter-American Development Bank. Οι έντονοι παγετοί στη Βραζιλία μείωσαν την περσινή σοδειά και περιόρισαν επίσης τις δυνατότητες για το 2022.

    «Δεν θα έχουμε βιώσιμες φάρμες καφέ σε 20 ή 30 χρόνια εάν δεν λάβουμε μέτρα τώρα», δήλωσε ο David Rennie, επικεφαλής της επιχείρησης καφέ της Nestle.

    Η Nescafe στοχεύει να προμηθεύεται υπεύθυνα όλο τον καφέ της έως το 2025, από 82% το 2021. Θέλει επίσης το ένα πέμπτο του να παράγεται με αναγεννητικές μεθόδους έως το 2025 και το μισό έως το 2030.

    Με περισσότερα από 5.500 φλιτζάνια Nescafe να καταναλώνονται σε όλο τον κόσμο κάθε δευτερόλεπτο και περισσότερα από 10 δισεκατομμύρια φράγκα σε πωλήσεις, η εταιρεία αποτελεί ένα σημαντικό αγοραστή καφέ, καθώς εξαγοράζει το 8% έως το 9% των πράσινων κόκκων παγκοσμίως.

     Διαβάστε ακόμη:

    Traveloka: Ποια είναι η startup που χρηματοδοτούν BlackRock και Allianz



    ΣΧΟΛΙΑ