Η Nestle προβλέπει μικρότερη ανάπτυξη των πωλήσεων φέτος, καθώς περιορίζει τις αυξήσεις των τιμών σε μία προσπάθεια να κινητοποιήσει τους καταναλωτές για περισσότερες αγορές.

Τα έσοδα θα αυξηθούν περίπου κατά 4% το 2024 σε οργανική βάση, έναντι αύξησης κατά 7,2% πέρυσι, δήλωσε η Nestle την Πέμπτη. Η κατασκευάστρια της Nespresso αναμένει επίσης κέρδος 6% έως 10% στα υποκείμενα κέρδη ανά μετοχή.

1

Ο διευθύνων σύμβουλος Mark Schneider της εταιρείας δήλωσε ότι, το 2024 η Nestle δίνει προτεραιότητα στην ανάπτυξη με οδηγό τον όγκο και το μείγμα, ενώ θα δώσει ώθηση και με την ενίσχυση του μάρκετινγκ και την καινοτομία.

Το υποκείμενο λειτουργικό περιθώριο της εταιρείας αυξήθηκε κατά 40 μονάδες βάσης σε σταθερό νόμισμα στο 17,3% το 2023 και αναμένει περαιτέρω βελτίωση φέτος.

Η Nestle επέστρεψε στην ανάπτυξη μέσω των υψηλότερων όγκων και των καταναλωτών που επέλεξαν πιο ακριβά προϊόντα: ο πραγματικός εσωτερικός ρυθμός ανάπτυξής της – ένας δείκτης για τον όγκο – ήταν θετικός στο 0,4% το τελευταίο τρίμηνο του 2023, σημειώνοντας την πρώτη αύξηση σε ενάμιση χρόνο.

Εταιρείες όπως η Nestle προσπαθούν να ανακτήσουν το μερίδιο αγοράς τους, αφού ο υψηλότερος πληθωρισμός των τελευταίων δεκαετιών ώθησε τους αγοραστές σε φθηνότερα προϊόντα «λευκής ετικέτας».

Διαβάστε ακόμη:

Danone: Πουλά τις ρωσικές της δραστηριότητες σε Τσετσένο επιχειρηματία

Alphaliner: H MSC κατέχει το 20% της παγκόσμιας διακίνησης κοντέινερ

Nvidia: Τα ισχυρά αποτελέσματα τροφοδοτούν νέο ράλι στη μετοχή της