Η Nestle μείωσε τις προβλέψεις της για τις πωλήσεις της στο σύνολο του έτους, καθώς δυσκολεύεται να αντισταθμίσει τις χαμηλότερες αυξήσεις των τιμών με υψηλότερους όγκους.

Η μεγαλύτερη εταιρεία τροφίμων στον κόσμο αναμένει τώρα ότι οι πωλήσεις θα αυξηθούν τουλάχιστον κατά 3%, χαμηλότερα από το περίπου 4% που ανέμενε προηγουμένως. Παράλληλα, αγωνίζεται να ανακτήσει μερίδιο αγοράς αφού ο πληθωρισμός ώθησε τους αγοραστές σε φθηνότερες μάρκες.

Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 2,1% το πρώτο εξάμηνο, σε σύγκριση με το 2,5% που ανέμεναν οι αναλυτές, όπως ανακοίνωσε την Πέμπτη η ελβετική κατασκευάστρια των κύβων ζωμού Maggi.

Σχεδόν όλη αυτή η αύξηση προήλθε από την υψηλότερη τιμολόγηση, η οποία επιβραδύνθηκε απότομα το δεύτερο τρίμηνο.

Nestle's Organic Growth No Longer Driven by Price |
Η οργανική ανάπτυξη της Nestle δεν καθορίζεται πλέον από την τιμή

Η επιχείρηση καφέ της Nestle, η οποία ενισχύθηκε από την άνοδο της τιμής του εμπορεύματος, ήταν ο μεγαλύτερος συντελεστής της οργανικής ανάπτυξης, καθώς αυξήθηκε με μεσαία μονοψήφια ποσοστά.

Η κρίση του κόστους ζωής έχει επηρεάσει τους καταναλωτές, οι οποίοι έχουν στραφεί προς τις μάρκες των σούπερ μάρκετ, με αποτέλεσμα οι κολοσσοί καταναλωτικών αγαθών όπως η Nestle, να αγωνίζονται να τους πείσουν να επιστρέψουν.

Η μετοχή της εταιρείας έχει υποχωρήσει κατά 11% τον τελευταίο χρόνο.

Οι μετοχές έπεσαν κατά 11% τον τελευταίο χρόνο.

Αντιμέτωπη με τη χαμηλότερη ανάπτυξη, η Nestle μπορεί να αναγκαστεί να μειώσει πιο επιθετικά το κόστος και να εξετάσει αν χρειάζεται να προχωρήσει σε εξαγορές ή πωλήσεις για την αύξηση της κερδοφορίας.

Η Nestle έχει επαναφέρει το μικτό περιθώριο κέρδους της: Ανέβηκε στο 47% το πρώτο εξάμηνο από 46% πριν από δύο χρόνια, αλλά παρέμεινε κάτω από τα επίπεδα του 2021. Παράλληλα, σύμφωνα με τον CEO της εταιρείας, Mark Schneider, θα δεχθεί πιέσεις το δεύτερο εξάμηνο λόγω των υψηλότερων τιμών του καφέ και του κακάο.

Στροφή στην καινοτομία

Ο Schneider έχει στραφεί στην καινοτομία -συμπεριλαμβανομένης μιας σειράς που σχεδιάστηκε για άτομα που λαμβάνουν φάρμακα απώλειας βάρους GLP-1- προκειμένου να πείσει τους επενδυτές ότι η εταιρεία έχει περιθώρια ανάπτυξης.

Η Nestle θα λανσάρει νέα προϊόντα που θα ανταποκρίνονται στις καταναλωτικές τάσεις φέτος, δήλωσε την Πέμπτη.

Διαβάστε επίσης:

LVMH: H Tag Heuer βρίσκεται σε συνομιλίες για την Χορηγία της Formula 1 – Πλήγμα για τη Rolex

Aston Martin: Εκτοξεύτηκε η ζήτηση για πανάκριβα supercars – Μειωμένα έσοδα, άλμα η μετοχή

Roche: Αύξησε τις προβλέψεις για τα ετήσια κέρδη – Τα νέα φάρμακα εκτινάσσουν τις πωλήσεις