array(0) {
}
        
    
Menu
-0.26%
Τζίρος: 448.88 εκατ.

Αυξήσεις στα ναυτιλιακά κόστη το 2025 φέρνει η εφαρμογή κοινοτικών κανονισμών για περιβαλλοντικούς ρύπους

Comments

Το σίριαλ στην ΕΛΛΑΚΤΩΡ έχει και νέο κύκλο: Όσοι βιάστηκαν να συμπεράνουν, προ μηνών στη γενική συνέλευση, πως οι δύο αντιμαχόμενες πλευρές στην ΕΛΛΑΚΤΩΡ (οικογένεια Καλλιτσάντση vs Δημήτρη Κούτρα – Λεωνίδα Μπόμπολα) έχουν θάψει το τσεκούρι του πολέμου δεν γνώριζαν την απόσταση που τους χωρίζει.  Εκείνη την ημέρα και οι δύο πλευρές είχαν ανακοινώσει δημοσίως πως όλα πάνε καλά και πως αγωνίζονται για να ξεπεραστούν τα εμπόδια του ισχυρού ομίλου. Στο παρασκήνιο είχε συμφωνηθεί να καταβληθεί προσπάθεια διαχωρισμού του ομίλου, με την πρόσληψη συμβούλων, κ.λπ.  Οι μήνες περνούν και οι δύο πλευρές διαπιστώνουν πως δεν είναι εύκολο να κοπεί στα δύο ή στα τρία ένας όμιλος με πολυσχιδή δραστηριότητα (κατασκευές, ακίνητα, ενέργεια, κ.α.), με παρουσία σε αρκετές αγορές και με αρκετούς σκελετούς στη ντουλάπα.

Φαίνεται πως είχε τεθεί κάποιο αρχικό χρονοδιάγραμμα εξαμήνου που δεν θα τηρηθεί.

Γι’ αυτό και επανέρχονται τα σενάρια περί διάσπασης του ενεργειακού βραχίονα, με τον οποίο ασχολείται ο Αναστάσιος Καλλιτσάντσης, για παραχώρηση τμήματος του κατασκευαστικού τομέα στην πλευρά Κούτρα και άλλα. Πρόσωπα που παρακολουθούν από κοντά κρατούν την ανάσα τους πάντως.

Οριστικά προς πώληση το 49% της ΕΥΔΑΠ και της ΕΥΑΘ

Η κυβέρνηση έχει καταλήξει στην πώληση μειοψηφικού πακέτου, μαζί με συμμετοχή στη διοίκηση κατά το πρότυπο του ΑΔΜΗΕ (όπου οι Κινέζοι της State Grid έχουν μικρότερο ποσοστό αλλά ουσιαστικά συνδιοικούν), των ΕΥΔΑΠ και ΕΥΑΘ.

Ο ταπεινός σχολιογράφος σας είναι σίγουρος πως θα το πει στους Γάλλους συνομιλητές του και σήμερα ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, στις συναντήσεις μεταξύ των βραβείων που θα παραλάβει στο Παρίσι.

Βλέπετε, οι Γάλλοι θέλουν και αυτοί το μερτικό τους από τα ελληνικά περιουσιακά στοιχεία και η διαχείριση εταιρειών ύδρευσης είναι ο τομέας που κυριαρχούν παγκοσμίως. Ηδη η Suez έχει αποκτήσει περί το 5% της ΕΥΑΘ και περιμένει.

Κρίμα που ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΥΔΑΠ Γιάννης Μπενίσης ορκίζονταν προ μηνών στο προσωπικό πως δεν πρόκειται να πωληθεί η εταιρεία.

Εκτός από τις ΕΥΔΑΠ, ΕΥΑΘ η κυβέρνηση είναι αναγκασμένη να εκκινήσει και τους διαγωνισμούς για τις ενεργειακές ΔΕΚΟ (ΔΕΠΑ, ΕΛΠΕ, κλπ) ώστε να κλείσει το τρίτο μνημόνιο. Βλέπετε στην περίπτωση των μνημονίων ούτε η είσοδος, ούτε η έξοδος είναι δωρεάν! Για να το γράψουμε διαφορετικά, στην είσοδο μας πληρώνουν (δάνεια) και στην έξοδο τους πληρώνουμε (με πώληση κρατικών εταιρειών).

Τακτοποιήσεις ημετέρων με οκτώ χρόνια καθυστέρηση στον ΟΛΠ

Να διορίσει άγνωστο αριθμό επιτυχόντων σε διαγωνισμό του 2009 στον ΟΛΠ, που πλέον ελέγχεται από τους Κινέζους της Cosco θέλει ο τέως υπουργός Ναυτιλίας Θ. Δρίτσας ο οποίος κατέθεσε και σχετική τροπολογία στο πολυνομοσχέδιο του ίδιου υπουργείου.

Γράφουμε «άγνωστο αριθμό» γιατί ουδείς μπορεί να καταλάβει με ακρίβεια πόσους θέλει να τακτοποιήσει ο κ. Δρίτσας με οκτώ χρόνια καθυστέρηση και αφού ο ΟΛΠ έχει ιδιωτικοποιηθεί. Κάποιοι λένε για 30, κάποιοι για 70, ενώ ορισμένοι υπολογίζουν πως πρόκειται για πολύ λιγότερους.

Σε κάθε περίπτωση, χθες επικράτησε αναστάτωση στο λιμάνι καθώς στην Cosco θεωρούν πως η κόντρα με το υπουργείο Ναυτιλίας οδηγείται πλέον σε ανοικτή ρήξη.

Θα πάει μακριά η βαλίτσα με τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά

Δυστυχώς οι Κινέζοι της Cosco πιθανώς θα χρειαστεί να περιμένουν για τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, όπως προκύπτει και από τη συζήτηση που έγινε την περασμένη Παρασκευή στο Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών.

Η αίτηση ειδικής διαχείρισης που είχε καταθέσει το ελληνικό δημόσιο, υπό την “εποπτεία” του υφυπουργού Οικονομίας Στέργιου Πιτσιόρλα που έχει αναλάβει να διασώσει τα ελληνικά ναυπηγεία, συζητήθηκε.

Υπήρξε, όμως, και παρέμβαση του Διεθνούς Διαιτητικού Δικαστηρίου μετά από προσφυγή της Privinvest που ελέγχει σήμερα τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά.

Το δημόσιο εμφανίζεται να έχει δύο διαφορετικές απόψεις, μία το υπουργείο Οικονομίας και μία άλλη τα υπουργεία Οικονομικών και Άμυνας. Αυτή τη διαφωνία επιχειρεί να εκμεταλλευτεί η πλευρά Privinvest.

Από χθες, πάντως, μετράει ανάποδα το διάστημα του ενός μήνα για την έκδοση της απόφασης του Πρωτοδικείου.

Comments
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Η βίλα των 40 εκατ. ευρώ του Μυστακίδη στη Χαλκιδική και οι εξελίξεις για Υγεία-CVC
Ο Τρύφων Νάτσης του Brevan Howard βλέπει ελληνικά ακίνητα και τα σενάρια για Ιασώ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αυξήσεις στα ναυτιλιακά κόστη το 2025 φέρνει η εφαρμογή κοινοτικών κανονισμών για περιβαλλοντικούς ρύπους
Ο Χάρης Βαφειάς στο My Story: Το πάθος με τα αυτοκίνητα, γιατί πούλησε τα supercars, η τραπ, οι φιλίες και το Dragon’s Den ως ψυχοθεραπεία
ΟΤΕ: Αποχωρήσεις στελεχών με τη σφραγίδα του Κώστα Νεμπή
Έλον Μασκ: Τρεις λόγοι για να γίνει ο πρώτος τρισεκατομμυριούχος του 2025
Ανοικτά και την Κυριακή εμπορικά καταστήματα και σούπερ μάρκετ – Αναλυτικά το εορταστικό ωράριο
Κυριάκος Μητσοτάκης από Φινλανδία: Υποστηρίζουμε την Ουκρανία άνευ όρων
Γερμανία: 4 οι νεκροί – Το προφίλ του Σαουδάραβα γιατρού που έσπειρε τον θάνατο στη χριστουγεννιάτικη αγορά
Τα πρωτεία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών για το 2023 σε Ελλάδα και Ιταλία
Οι δημοφιλείς προορισμοί για τις ημέρες των εορτών
Ο οδικός χάρτης για τη μείωση των φόρων των μισθωτών – Πώς θα ωφεληθεί η μεσαία τάξη