ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Μπροστά στη ραγδαία ανάπτυξη που γνωρίζει αυτήν την περίοδο το ηλεκτρονικό εμπόριο και με δεδομένο ότι σε πολλές πόλεις του κόσμου το νεαρό καταναλωτικό κοινό, το οποίο αποτελεί και την κύρια πελατειακή ομάδα της αλυσίδας, δείχνει σαφή προτίμηση στα αστικά κέντρα και στις μετακινήσεις χωρίς αυτοκίνητο, η αλυσίδα έχει αρχίσει να αναπτύσσει μικρότερα καταστήματα και να επεκτείνεται πιο δυναμικά στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Η σουηδική αλυσίδα, η οποία είναι «No 1» παγκοσμίως στη λιανική πώληση επίπλων, με πωλήσεις 38,3 δισ. ευρώ και περισσότερα από 400 καταστήματα σε 49 χώρες, έχει ανοίξει, από το 2015, 24 καταστήματα μικρής κλίμακας, προκειμένου να καταφέρει να «διεισδύσει» στα αστικά κέντρα.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Χαμάς: Μία όμηρος σκοτώθηκε σε ζώνη που δέχθηκε ισραηλινή επίθεση στην βόρεια Γάζα
- Ο Οικουμενικός Πατριάρχης ξεναγήθηκε στο «στολίδι» της Νέας Ιωνίας
- Γεωργιάδης σε Λατινοπούλου: Ο υπουργός Οικονομικών του Τραμπ είναι γκέι, η woke ατζέντα δεν αφορά τον γάμο των ομοφύλων
- Παύλος Μαρινάκης: Ενωτική η ομιλία Καραμανλή, από τον Σαμαρά είχαμε προσβολές και ύβρεις