ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Με νέα concept καταστημάτων προσπαθεί να εκμεταλλευτεί τις νέες καταναλωτικές τάσεις που έχουν κάνει την εμφάνισή τους και να διασφαλίσει το μέλλον της η αλυσίδα οικιακού εξοπλισμού Ikea.
Μπροστά στη ραγδαία ανάπτυξη που γνωρίζει αυτήν την περίοδο το ηλεκτρονικό εμπόριο και με δεδομένο ότι σε πολλές πόλεις του κόσμου το νεαρό καταναλωτικό κοινό, το οποίο αποτελεί και την κύρια πελατειακή ομάδα της αλυσίδας, δείχνει σαφή προτίμηση στα αστικά κέντρα και στις μετακινήσεις χωρίς αυτοκίνητο, η αλυσίδα έχει αρχίσει να αναπτύσσει μικρότερα καταστήματα και να επεκτείνεται πιο δυναμικά στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Η σουηδική αλυσίδα, η οποία είναι «No 1» παγκοσμίως στη λιανική πώληση επίπλων, με πωλήσεις 38,3 δισ. ευρώ και περισσότερα από 400 καταστήματα σε 49 χώρες, έχει ανοίξει, από το 2015, 24 καταστήματα μικρής κλίμακας, προκειμένου να καταφέρει να «διεισδύσει» στα αστικά κέντρα.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ενδοοικογενιακή βία: Γνωστό τράπερ αναζητεί η ΕΛ. ΑΣ. για ξυλοδαρμό της συντρόφου του
- Johnson & Johnson Innovative Medicine Ελλάδος: Ο Daniel Paksy αναλαμβάνει διευθύνων σύμβουλος
- Μητσοτάκης για Σαντορίνη: Έχουμε να αντιμετωπίσουμε ένα έντονο φαινόμενο – Οι νησιώτες να είναι ψύχραιμοι
- ΙΟΒΕ: Βελτιώθηκε το οικονομικό κλίμα τον Ιανουάριο – Οι παράγοντες που θα το διαμορφώσουν τους επόμενους μήνες