Στην εταιρική ιστοσελίδα της ναυτιλιακής αναφέρεται ότι έχει υπό κατασκευή δεξαμενόπλοιο χωρητικότητας 301,503 dwt, το οποίο είναι προγραμματισμένο να παραλάβει το 2020. Το πλοίο έχει τα ίδια χαρακτηριστικά με το τάνκερ M/T LITA, που κατασκευάστηκε στο ίδιο ναυπηγείο και παραδόθηκε στην Sun Enterprises το 2018.
Η παραγγελία για το νέο δεξαμενόπλοιο δόθηκε, σύμφωνα με τη VesselsValue τον περασμένο Σεπτέμβριο, δηλαδή λίγο μετά την παραλαβή του LITA, το οποίο ναυλώθηκε αμέσως από την ExxonMobil με συμβόλαια επταετούς διάρκειας και ναύλα 31.000 δολαρίων ημερησίως.
Σημειώνεται ότι στα τέλη του 2017, η εταιρεία είχε πουλήσει το χωρητικότητας 309,500-dwt τάνκερ VLCC, Meandros, κατασκευής 2000, στην επίσης ελληνική ναυτιλιακή Evalend Shipping, του εφοπλιστή Κρίτωνα Λεντούδη, έναντι 19,5 εκατ. δολαρίων.
Η Sun Enterprises διαθέτει στόλο με 15 ακόμη δεξαμενόπλοια, τρία suezmaxes, οκτώ post-panamaxes και τέσσερα MRs.
Η S Livanos εκτός από την Sun Enterprises που ελέγχει τα δεξαμενόπλοια του ομίλου, διαθέτει και την Αlios Bulkers που διαχειρίζεται τα πλοία ξηρού φορτίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Ντ. Οικονόμου: Νέο πλοίο για το στόλο της Omicron Ship Management
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Petrofin: Πόσο μεγάλωσε ο στόλος των Ελλήνων εφοπλιστών – Τι γίνεται με τις μικρές ναυτιλιακές
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Α. Χατζηγιάννης: Η νέα κίνηση στην αγορά των containerships
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Goldman Sachs: Αγοράστε χρυσό – Τιμή στόχος τα 3.000 δολάρια ανά ουγγιά στο τέλος του 2025
- Μαίρη Τζαχάρη: Δωρεά $50 εκατομμυρίων της ομογενούς στο ΜΕΤ της Νέας Υόρκης
- Prosperty – Ελληνικό Κτηματολόγιο: Στρατηγική συνεργασία για την ψηφιακή αναβάθμιση της αγοράς ακινήτων
- Τα ορατά και μη ορατά της τέχνης – Έκθεση Νάκη Παναγιωτίδη στο Ίδρυμα Β&Ε Γουλανδρή