ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Με την αναζήτηση Τεχνικού Συμβούλου η αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου Υποδομών ξεκινά την προετοιμασία για τη διαδικασία δημοπράτησης και ανάθεσης του έργου: «Εγκατάσταση ολοκληρωμένου ηλεκτρονικού συστήματος διοδίων, με ΣΔΙΤ».
Το έργο των ηλεκτρονικών διοδίων έχει συμπεριληφθεί σε αυτά που θα χρηματοδοτηθούν από το Ταμείο Ανάκαμψης και το κονδύλι που έχει προβλεφθεί είναι 90 εκατ. ευρώ.
Πρόκειται για ένα ακόμα πολυσυζητημένο έργο, είχε αναγγελθεί και από την προηγούμενη κυβέρνηση, χωρίς να προχωρήσει, ενώ καθώς αφορά όλους τους μεγάλους αυτοκινητοδρόμους που βρίσκονται σε καθεστώς συμβάσεων παραχώρησης ενδιαφέρει το σύνολο των κατασκευαστικών εταιρειών.
Το βασικό ζητούμενο είναι ο χρήστης των αυτοκινητοδρόμων να καταβάλει διόδια με βάση την απόσταση που διανύει.
Για την επιλογή του τεχνικού συμβούλου, σύμφωνα με τη σχετική απόφαση που υπογράφει ο υπουργός Υποδομών Κ. Καραμανλής, θα κληθούν σε διαπραγμάτευση τρεις φορείς και συγκεκριμένα οι εταιρείες παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών, Planet, Invision Συμβουλευτική και Kantor. Όπως ορίζεται η αμοιβή του Συμβούλου ανέρχεται κατά μέγιστο στις 139 χιλ. ευρώ (μη συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ).
Το έργο του συμβούλου θα είναι η επιχειρησιακή υποστήριξη της Αναθέτουσας Αρχής (Ειδική Υπηρεσία Δημοσίων Έργων Κατασκευής Συγκοινωνιακών Έργων με Σύμβαση Παραχώρησης – ΕΥΔΕ-ΚΣΕΣΠ) στην αναλυτικότερη περιγραφή του έργου, στη σύνταξη και υποβολή της Αίτησης Υπαγωγής του Έργου ως ΣΔΙΤ στη Γενική Γραμματεία Ιδιωτικών Επενδύσεων και ΣΔΙΤ, καθώς και η υποστήριξη της Αναθέτουσας Αρχής στη συνέχεια κατά τη διαδικασία διαγωνισμού ΣΔΙΤ.
Για να προχωρήσουν τα παραπάνω ανακαλείται και τυπικά η απόφαση της προηγούμενης κυβέρνησης βάσει της οποίας είχε δεσμεύσει ως προϋπολογισμό για το έργο των ηλεκτρονικών διοδίων το ποσό των 400,6 εκατ. ευρώ.
Διαβάστε επίσης
Η κοινοπραξία Άκτωρ-Intrakat προσωρινός ανάδοχος για τα e-διόδια
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike