ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Κόντρα ξέσπασε μεταξύ του ομίλου ONEX και του Οργανισμού Λιμένος Ελευσίνας, με αφορμή τη διαχείριση αποβλήτων πλοίων, στα ναυπηγεία Ελευσίνας.
Μέχρι τώρα ο Οργανισμός Λιμένος Ελευσίνας παρείχε μέσω των αναδόχων του ευκολίες διαχείρισης στα πλοία που έφταναν στο λιμάνι. Μετά από εισήγηση του διευθύνοντος συμβούλου του λιμανιού Απόστολού Καμαρινάκη, αποφασίστηκε, κατά πλειοψηφία, ο ρόλος που διαδραματίζει ο Οργανισμός να επεκταθεί σε όλες τις βιομηχανίες που βρίσκονται στον Κόλπο της Ελευσίνας και διαθέτουν λιμενικές υποδομές. Δηλαδή τα δύο ναυπηγεία Σκαραμαγκά και Ελευσίνας, την Πετρογκαζ, τον Τιτάνα και την Melco.
O κ. Καμαρινάκης στην εισήγησή του επικαλείται την νομοθεσία αλλά και τις ευρωπαϊκές οδηγίες και εντάσσει τις βιομηχανίες αυτές στο σχέδιο αποβλήτων του λιμανιού.
«Εισηγούμαι σε εφαρμογή, των διατάξεων της κείμενης κοινοτικής και εθνικής νομοθεσίας όπως ισχύει, και βάση της εγκριτικής Υπουργικής Απόφασης του «Σχεδίου παραλαβής και διαχείρισης αποβλήτων πλοίων που καταπλέουν στους λιμένες αρμοδιότητας του Οργανισμού Λιμένος Ελευσίνας Α.Ε.» και των εξουσιοδοτημένων από τον Ο.Λ.Ε. Α.Ε. (μέσω συμβάσεων), εταιρείες για την παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών παραλαβής και διαχείρισης αποβλήτων πλοίων που καταπλέουν ή/και λειτουργούν στην περιοχή δικαιοδοσίας του Ο.Λ.Ε. Α.Ε. να συμπεριλάβει στο εν ισχύ σχέδιο παραλαβής και διαχείρισης αποβλήτων για τα πλοία που προσεγγίζουν τις παρακάτω αναφερόμενες εγκαταστάσεις που εμπίπτουν στη ζώνη λιμένα Ελευσίνας τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά, Ελευσίνας, Πετρογκάζ, Melco, Τιτάν», ανέφερε χαρακτηριστικά, και η εισήγησή του έγινε δεκτή.
Ένα μέλος του ΔΣ ζήτησε να διευκρινισθεί γιατί στην αρχική ανάθεση δεν είχαν περιληφθεί οι αναφερόμενες περιοχές και να προσκομισθεί γνώμη νομικού συμβούλου ότι η επέκταση της σύμβασης είναι σύμφωνη με τη νομοθεσία περί ανάθεσης δημοσίων συμβάσεων.
Πάντως τα ναυπηγεία Ελευσίνας «σήκωσαν το γάντι», και απάντησαν σε σκληρή γλώσσα, κάνοντας μεταξύ άλλων λόγο για «παράνομη» απόφαση η οποία θέτει σε κίνδυνο το σχέδιο αναβίωσης των ναυπηγείων. Πρόσφατα ο όμιλος ONEX του Πάνου Ξενοκώστα με τη χρηματοδότηση των Αμερικάνων, ανέλαβε να διασώσει τα ναυπηγεία Ελευσίνας, όπως έκανε δύο χρόνια νωρίτερα, με μεγάλη επιτυχία, στα ναυπηγεία Σύρου. Ο νέος διευθύνων σύμβουλος των ναυπηγείων Ελευσίνας Γιάννης Στεφάνου με επιστολή του προς τον Ο.Λ.Ε, καλεί την διοίκησή του να σταματήσει να λαμβάνει «αδιανόητες αποφάσεις που αφορούν περιουσία και δραστηριότητα τρίτων και να πάψει να λαμβάνει αποφάσεις σε τομείς που ανήκουν σε άλλους και δεν έχουν αρμοδιότητα».
«Προκαλείτε, ήδη», συνεχίζει, «θετικές και αποθετικές ζημιές σε μια ευαίσθητη φάση της διαδικασίας εξυγίανσης των ναυπηγείων μας και επιφυλασσόμαστε παντός νομίμου δικαιώματος των ναυπηγείων μας, αλλά και του νέου βασικού μετόχου μας Feyeta Holding, για οποιαδήποτε αρνητική επίδραση στο επιχειρηματικό πλάνο εξυγίανσης από την παράνομη απόφασή σας».
Μάλιστα κλείνοντας εκφράζει την εμπιστοσύνη του στην Κυβέρνηση και το αρμόδιο υπουργείο Ναυτιλίας, υπενθυμίζοντας ότι όταν προέκυψε αντίστοιχο ζήτημα στα ναυπηγεία Σύρου επέδειξαν άμεση αντίδραση και παραδειγματική επίλυση.
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike