ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στο δημοσίευμα, μάλιστα, περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, και οι απόψεις του εφοπλιστή και προέδρου του Διεθνούς Εμπορικού Επιμελητηρίου στην Ελλάδα, Νίκου Βερνίκου.
«Τα κόστη μεταφοράς, που βρίσκονται ήδη στα ύψη, θα ανεβούν ακόμη πιο γρήγορα!», αναφέρει ο κ. Βερνίκος λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «το θαλάσσιο εμπάργκο στη μεταφορά τού ρωσικού πετρελαίου θα έχει θετικό αποτέλεσμα για τους πλοιοκτήτες διότι θα γίνουμε πλουσιότεροι».
Ο ίδιος τονίζει ότι η Ελλάδα θα τηρήσει «τους νέους όρους που θα τεθούν σε ισχύ από τις 5 Δεκεμβρίου», παράλληλα, όμως, επισημαίνει ότι «τα μποϊκοτάζ έχουν ως συνέπεια την αύξηση των τιμών των αγαθών που εισάγονται ή εξάγονται από τη χώρα που έχει εμπάργκο».
Σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα ανώνυμη πηγή, που δραστηριοποιείται στις θαλάσσιες μεταφορές, υπογραμμίζει ότι «η ελληνική ναυτιλιακή κοινότητα είναι η πιο ισχυρή στον κόσμο» και ότι «τίποτα δεν μπορεί να γίνει χωρίς αυτήν».
Σύμφωνα με την ίδια πηγή, «άλλοι εφοπλιστές εκτός των Ελλήνων θα πραγματοποιήσουν τη μεταφορά τού πετρελαίου…», επισημαίνοντας πως το πετρέλαιο θα «αναμιχθεί» σε χώρες που δεν υπόκεινται σε κανένα εμπάργκο.
Από τις 5 Δεκεμβρίου, αν δεν είναι οι Έλληνες εφοπλιστές που θα ναυλώσουν τα πλοία που μεταφέρουν ρωσικό πετρέλαιο, «θα το κάνουν άλλοι, αλλά η προσφορά μεταφοράς θα είναι μικρότερη και οι τιμές θα αυξηθούν», καταλήγει η ίδια ανώνυμη πηγή.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Alumil: Eπενδύσεις €87 εκατ. τα τελευταία 6 χρόνια χωρίς τραπεζικό δανεισμό
- Ελβετικά ρολόγια: Η Κίνα ροκανίζει τις εξαγωγές – Συνεχίστηκε η μείωση για δεύτερο συνεχόμενο μήνα τον Οκτώβριο
- Αυλαία στους ομίλους του Nations League με κρίσιμα παιχνίδια
- Τράπεζα Κύπρου: Ποσοστό 4,75% απέκτησε η Wellington Management Group