Παρά τις προειδοποιήσεις αναλυτών της αγοράς για την ανάγκη μείωσης των νέων παραγγελιών, οι ισχυροί Έλληνες εφοπλιστές είναι, όπως φαίνεται, δύσκολο να αντισταθούν στα νεότευκτα πλοία.

Έτσι, μετά το Γιάννη Αγγελικούση, ο οποίος παραμένει “πιστός” στα νεότευκτα και προχώρησε σε νέες παραγγελίες στα ναυπηγεία DSME, πληροφορίες αναφέρεουν ότι και ο κ. Νίκος Τσάκος (ΤΕΝ) έσπευσε να υπογράψει συμφωνία με τα ναυπηγεία Daehan.

Σύμφωνα με το tradewinds, ο ιδιοκτήτης της TEN, έκλεισε τελικά μία συμφωνία για την οποία οι διαπραγματεύσεις είχαν ξεκινήσεις αρκετούς μήνες νωρίτερα.

Η εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης εταιρία παρήγγειλε δύο πλοία aframax, χωρητικότητας 115,000-dwt, στο ναυπηγείο Daehan Shipbuilding.

Η τελική συμφωνία για τα δεξαμενόπλοια αργού πετρελαίου πιστεύεται ότι υπεγράφη κατά τη διάρκεια των φετινών Ποσειδωνίων. Δεν υπάρχουν λεπτομέρειες σχετικά με τις τιμές και τα διευθυντικά στελέχη της επιχείρησης όταν ερωτήθηκαν αρνήθηκαν να σχολιάσουν, εφαρμόζοντας την πάγια τακτική τους να μην αποκαλύπτουν τις κινήσεις τους πριν δημοσιευτεί η επίσημη ανακοίνωση από την εταιρία.

Υπενθυμίζεται ότι τον Μάρτιο, η ΤΕΝ είχε προχωρήσει στην πώληση του πλοίου τύπου VLCC, Millennium, χωρητικότητας 301.200 dwt και κατασκευής 1998, το οποίο επρόκειτο να οδηγηθεί σε διάλυση.

bp british merlin
Το δεξαμενόπλοιο “British Merlin” της BP Shipping είναι χωρητικότητας 114.800-dwt και κατασκευής του έτους 2003

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: «Deep Sea Metro II»: Το πλωτό γεωτρύπανο που πέρασε από την οικογένεια Αγγελόπουλου στην Τουρκία

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γ. Μαρτίνος: Η επαναστατική ψηφιακή πλατφόρμα που ετοιμάζει η Signal Maritime

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Probunkers: Η νέα εταιρεία του bunkering για τα πλοία LNG