ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ναύλωση και για το τελευταίο από τα 15 νεότευκτα πλοία του προγράμματος επέκτασης του στόλου της εξασφάλισε η ναυτιλιακή εταιρεία Tsakos Energy Navigation (TEN), συμφερόντων του εφοπλιστή Νικόλα Τσάκου, όπως ανακοινώθηκε επίσημα την Πέμπτη.
Ο λόγος για το χωρητικότητας 300.000 dwt VLCC Hercules I, το οποίο η TEN παρέλαβε μόλις τον Ιανουάριο από τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία Hyundai Samho Heavy Industries χωρίς να έχει εξασφαλίσει προηγουμένως ναύλωση, κάτι που όμως επετεύχθη τελικά δύο μήνες μετά. Το πλοίο, όπως ανακοίνωσε η TEN, ναυλώθηκε από μεγάλη αμερικανική πετρελαϊκή εταιρεία για έως και 18 μήνες, χωρίς να δίνονται λεπτομέρειες για το οικονομικό σκέλος της συμφωνίας, πέρα από το ότι αυτό περιλαμβάνει πρόβλεψη καταμερισμού κερδών.
“Και τα 15 νέα πλοία στο πρόγραμμα ανάπτυξης της TEN, συμπεριλαμβανομένων των πέντε για το υπόλοιπο αυτής της χρονιάς, έχουν πλήρη, μακροπρόθεσμη ναύλωση. Αυτή η νέα χρονοναύλωση που ανακοινώθηκε σήμερα με συμφωνίες ελάχιστου βασικού επιτοκίου και καταμερισμού κερδών προστατεύει την κερδοφορία της εταιρείας”, δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Νικόλας Τσάκος, προσθέτοντας: “Οι μακροπρόθεσμες συνεργασίες με πελάτες πρώτης τάξεως αποτελούν σημαντικό κομμάτι της ναυτιλιακής μας στρατηγικής, σταθεροποιώντας περαιτέρω των ισολογισμό μας, και υποστηρίζοντας ταυτόχρονα τη συνεχιζόμενη κερδοφορία της ΤΕΝ. Όλα αυτά είναι στοιχεία που εν τέλει θα πρέπει να αντανακλώνται στην πραγματική εκτίμηση της αξίας της TEN”.
Αξίζει να αναφέρουμε σε αυτό το σημείο ότι, όπως γράφαμε στο mononews πριν από ένα μήνα, ο Ν. Τσάκος το τελευταίο διάστημα βρίσκεται σε συζητήσεις με funds, τα οποία σκέφτονται σοβαρά να επενδύσουν σε συνεργασία μαζί του στις μεταφορές ξηρού φορτίου, κάτι που θα σημαίνει στροφή του Έλληνα εφοπλιστή σε μια αγορά στην οποία έχει πολύ μικρή παρουσία, μέσω της θυγατρικής Tsakos Shipping & Trading, η οποία διαθέτει και διαχειρίζεται έναν στόλο που αποτελείται από 7 φορτηγά πλοία ηλικίας 7-11 ετών, εκ των οποίων τα 4 είναι κλάσης panamax και τα 3 είναι κλάσης capesize.
Αν αυτό προχωρήσει, θα σημαίνει πρακτικά περαιτέρω διεύρυνση της συνεργασίας του Ομίλου με funds όπως η Warwick Capital Partners, με την οποία ήδη συνεργάζεται στη θυγατρική Tsakos Containers Navigation – η εταιρεία που διαθέτει και διαχειρίζεται τον στόλο των containerships του Ομίλου, ο οποίος αποτελείται από 9 κομμάτια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ανδρέας Μαρτίνος: Big «hit» με 2 νέα δεξαμενόπλοια
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Είναι επίσημο: Ο Πέτρος Παππάς αγοράζει πλοία για πρώτη φορά από το 2014
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Β. Βαλέντης: Με το βλέμμα στις επενδύσεις, παρά τις διευρυμένες ζημίες
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κινδυνεύει η Ελλάδα από τους Ντεγκρέτσια και τα εγγόνια της Φρειδερίκης;
- Πιερρακάκης: Έρχονται νέοι τύποι σχολείων από το 2025- Η συνεργασία με το Ίδρυμα Ωνάση, οι καινοτομίες και η εδραίωση του ΙΒ
- Όταν ο Δένδιας σπιτώνει αξιωματικούς
- Το ΠΑΣΟΚ στα κάγκελα, οι άλλοι σε αμηχανία και η Ν.Δ. αναζητά όραμα