ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σε ακόμη ένα deal προχωράει η ναυτιλιακή εταιρεία NGM Energy, της οποίας ηγείται ο Έλληνας εφοπλιστής Νίκος Μουνδρέας, αφού εξασφάλισε τη χρονοναύλωση ενός capesize bulker του στόλου του.
Ναυλωτής του φορτηγού πλοίου Sunbeam (χωρητικότητας 171.199-dwt και κατασκευής 2000) είναι η γερμανική εταιρεία Oldendorff Carriers, με την περίοδο ναύλωσης να διαρκεί από 11 έως 13 μήνες και τους ημερήσιους ναύλους να ορίζονται σε 16.500 δολάρια.
Η ναυτιλιακή αγόρασε το πλοίο από την NYK Line τον Απρίλιο του 2015 έναντι 9,25 εκατ. δολάρια. Με την χρονοναύλωση η εταιρεία θα βάλει στα ταμεία της περίπου 3,6 εκατομμύρια δολάρια. Το ποσό αυτό αφορά τα καθαρά κέρδη.
Στο στόλο της ναυτιλιακής του κ. Μουνδρέα υπάρχουν επτά capesize bulkers.
Δράση σε όλους τους τομείς για τη NGM Energy
Ο κύριος Μουνδρέας είναι ιδιαίτερα κινητικός το τελευταίο διάστημα. Υπενθυμίζεται, όπως έγραψε το mononews.gr, πως η ναυτιλιακή του προτίθεται να προχωρήσει στην πώληση (για scrap) ενός εκ των παλαιότερων VLCC τάνκερ του στόλου της.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η ναυτιλιακή εταιρεία είναι θετικά διακείμενη στο να δεχθεί προσφορές για το δεξαμενόπλοιο Alter Ego 1 (χωρητικότητας 309.371-dwt και κατασκευής 2001) το οποίο είναι διαθέσιμο για να το επιθεωρήσουν οι ενδεχόμενοι υποψήφιοι αγοραστές του.
Πάντως σύμφωνα με πληροφορίες, ο πολυμήχανος εφοπλιστής έχει ήδη συναινέσει στην πώληση του, κατασκευασμένου στα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία Samsung, δεξαμενόπλοιου για ένα ποσό που ξεπερνάει τα 23 εκατομμύρια δολάρια.
Την ίδια ώρα που το deal εμφανίζεται ως «κλεισμένο», ναυλομεσιτικές πηγές από την Ελλάδα και την Αγγλία αναφέρουν πως το ποσό αυτό είναι αρκετά υψηλό για να ισχύει και πως είναι πολύ νωρίς να πει κανείς πως το deal έχει σφραγισθεί.
Η NGM Energy έχει στον στόλο της 20 δεξαμενόπλοια εκ των οποίων τα τέσσερα είναι VLCCs (όλα «χτισμένα» μεταξύ του 1999 και του 2003). Σύμφωνα με την online ηλεκτρονική πλατφόρμα ναυτιλιακών δεδομένων, VesselsValue, το Alter Ego 1 κοστολογείται στα 18,15 εκατομμύρια δολάρια, τιμή που συμφωνεί με εκείνες των διαλυτηρίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Π. Χατζηιωάννου: Γιατί η Safe Bulkers προτιμά τα μεταχειρισμένα πλοία
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ν. Τσάκος: Nέα κερδοφόρα συμφωνία για τα τάνκερ της TEN
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Στα διαλυτήρια στέλνουν πλοία οι Έλληνες εφοπλιστές
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κινδυνεύει η Ελλάδα από τους Ντεγκρέτσια και τα εγγόνια της Φρειδερίκης;
- Πιερρακάκης: Έρχονται νέοι τύποι σχολείων από το 2025- Η συνεργασία με το Ίδρυμα Ωνάση, οι καινοτομίες και η εδραίωση του ΙΒ
- Όταν ο Δένδιας σπιτώνει αξιωματικούς
- Το ΠΑΣΟΚ στα κάγκελα, οι άλλοι σε αμηχανία και η Ν.Δ. αναζητά όραμα