ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σύμφωνα με το εβδομαδιαίο report της Allied Shipbroking, το χωρητικότητας 309,371 dwt πλοίο Alter Ego I, κατασκευής 2001, πουλήθηκε στην τιμή των 23 εκατ. δολ.
Η εταιρεία αναζητούσε αγοραστή για το συγκεκριμένο τάνκερ από το Φεβρουάριο 2018, αναφέρουν πληροφορίες.
Η τιμή πώλησης θεωρείται υψηλή συγκριτικά με το αντίστοιχο πλοίο Astro Chorus, χωρητικότητας 305,700-dwt και κατασκευής 2001, το οποίο πουλήθηκε πριν από δύο μήνες στην τιμή των 21,5 εκατ. δολ. αλλά και τα 18 εκατ. δολ. που πλήρωσε η Hellenic Tankers του Ανδρέα Χατζηγιάννη για την απόκτηση του χωρητικότητας 298,600-dwt πλοίου Seaways Sakura (κατασκευής 2001), τον περασμένο Σεπτέμβριο.
Υπενθυμίζεται ότι η NGM Energy είχε πουλήσει προς διάλυση τον ίδιο μήνα, το παλαιότερο VLCC της, το Ataka (χωρητικότητας 281.000 dwt, κατασκευής 1998), έναντι σχεδόν 17 εκατομμυρίων δολαρίων.
Στην συνέχεια, όπως αναφέρουν πληροφορίες, το αντικατέστησε με την αγορά του VLCC DS Vida (χωρητικότητας 299.000 dwt, κατασκευής 2003) έναντι 22,8 εκατομμυρίων δολαρίων, από την Dr Peters.
Σημειώνετα ότι οι τιμές των ναύλων στα VLCC κυμαίνονται στα 50.000 δολάρια ημερησίως.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Σ. Ζούλας: Το ultramax της Delphin Shipping που άλλαξε χέρια, άλλα μένει Ελλάδα
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Σ. Παληός: Μία πώληση και δύο συμφωνίες με αυξημένα ναύλα για τη Diana Shipping
MH ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Γιουρούκος: Μετά το super deal, συμφωνία για ναύλωση 4 πλοίων της Poseidon
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Schroders Insight: Πώς οι διακυμάνσεις στις τιμές του πετρελαίου θα επηρεάσουν τις ευρύτερες χρηματοπιστωτικές αγορές
- Πάνος Λασκαρίδης: Επίτιμος καθηγητής σε Πανεπιστήμιο της Κίνας
- ΓΣΕΕ: 24ωρη απεργία την Τετάρτη – Πώς θα κινηθούν λεωφορεία, τρόλεϊ και σιδηρόδρομος
- ΙΟΒΕ: Ήπια υποχώρηση του οικονομικού κλίματος τον Οκτώβριο – Βελτίωση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης