ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σύμφωνα με πηγές της αγοράς, τα αδελφά πλοία DS Symphony και DS Melody (αμφότερα χωρητικότητας 150.000 dwt, κατασκευής 2001) αγοράστηκαν από την ελληνική εταιρεία έναντι 12 εκατομμυρίων δολαρίων.
Πρόκειται για δύο πλοία που κατασκευάστηκαν στα ναυπηγεία Sasebo Heavy Industries, και ήταν μεταξύ των τάνκερ που επέστρεψαν στην Dr. Peters πριν από δύο περίπου χρόνια από την Frontline του John Fredriksen, όπου είχαν απασχοληθεί με μακροχρόνια ναύλωση.
H Dr. Peters, μία εταιρεία που δραστηριοποιείται σε μία σειρά τομέων, από τα ακίνητα μέχρι τα αεροσκάφη, έχει μειώσει δραματικά την έκθεσή της στα τάνκερ από τον Αύγουστο του 2018, όταν ο David Landgrebe ανέλαβε επικεφαλής του ναυτιλιακού τομέα της εταιρείας. Η Dr. Peters, σύμφωνα με το TradeWinds, έχει πουλήσει τρία VLCCs από τον περασμένο Οκτώβριο έναντι περίπου 135 εκατ. δολαρίων συνολικά, ενώ η θυγατρική της DS Tankers έχει απομείνει με δύο μόνο πλοία, το DS Commodore (χωρητικότητας 298.600 dwt, κατασκευής 2000) και το DS Promoter (χωρητικότητας 70.400 dwt, κατασκευής 2002). Το DS Promoter είναι και το τελευταίο πλοίο που έχει απομείνει στο panamax pool Star Tankers της Heidmar, σύμφωνα με το VesselsValue, ένα pool που άλλοτε ήταν ιδιαίτερα δραστήριο, όμως τώρα δεν υπάρχει καν στην ιστοσελίδα της Heidmar.
Ο όμιλος Dr. Peters ιδρύθηκε στη δεκαετία του 1960 και, σύμφωνα με την ιστοσελίδα του, μπήκε στην ναυτιλιακή αγορά το 1990. Έκτοτε, έχει χρηματοδοτήσει 88 πλοία, εκ των οποίων σχεδόν τα μισά ήταν τάνκερ. Η θυγατρική της DS Schiffahrt, που δραστηριοποιείται στο ξηρό φορτίο, διαθέτει ένα capesize και δύο feeder containerships, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της.