Tην πώληση δύο πλοίων παλαιάς κατασκευής προχώρησε, σύμφωνα με πληροφορίες, η ναυτιλιακή NGM Energy, συμφερόντων του εφοπλιστή Νίκου Μουνδρέα.

Πρόκειται για ένα tanker VLCC και ένα aframax, τα οποία έρχονται να προστεθούν στην μακρά λίστα των παλαιών δεξαμενόπλοιων μεταφοράς αργού που αρκετοί εφοπλιστές σπεύδουν να οδηγήσουν στα διαλυτήρια, εκμεταλλευόμενοι τις ικανοποιητικές τιμές που επικρατούν στην αγορά αυτό το διάστημα.

Ειδικότερα, η NGM Energy, όπως αναφέρουν πηγές που δεν έχουν επιβεβαιωθεί, στέλνει για scrap το χωρητικότητας 281,000-dwt πλοίο Ataka (κατασκευής 1998), το οποίο εκτιμάται ότι θα πουληθεί στην τιμή των 438 δολ. ανά ldt, φέρνοντας στα ταμεία της ναυτιλιακής περίπου 17 εκατ. δολ.

Πρόκειται για το παλαιότερο από τα τέσσερα VLCC που περιλαμβάνονται στο στόλο της NGM Energy, το οποίο αγόρασε από την ιαπωνική NYK Line στις αρχές του 2016 έναντι 21,3 εκατ. δολ.

Παράλληλα, η ναυτιλιακή, όπως αναφέρουν ναυλομεσίτες, πούλησε για διάλυση το χωρητικότητας 105,000-dwt Lion M, κατασκευής 1997, έναντι 458 δολ. ανά ldt ή 7,9 εκατ. δολ.

Υπενθυμίζεται ότι στις αρχές του 2018, ο εφοπλιστής έστειλε για scrap το bulk carrier Enterprises (χωρητικότητας 168.400-dwt και κατασκευής 1997), όταν οι τιμές για τα προς διάλυση πλοία διαμορφώνονταν στα 495 δολάρια ανά ldt, δηλαδή στα 10,2 εκατ. δολ.

Σύμφωνα με τη VesselsValue ο Έλληνας εφοπλιστής διαθέτει στο στόλο του 20 τάνκερ και 10 φορτηγά πλοία.

O εφοπλιστής Νίκος Μουνδρέας, της NGM Energy

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Σ. Παληός: Νέα συμφέρουσα συμφωνία για πλοίο της Diana Shipping

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Π. Χατζηιωάννου: Ο κρίσιμος Ιούλιος του 2015, η… βουτιά στην πισίνα και η μετεγκατάσταση στην Κύπρο

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  A.M. Nomikos: Δεύτερη εξαγορά πλοίου για το 2018