ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πρόκειται για το δεξαμενόπλοιο Searunner, τύπου LR2, χωρητικότητας 114,000-dwt, το οποίο κατασκετάστηκε το 2017. Ναυλώθηκε από την Koch για χρονικό διάστημα 12 έως 15 μηνών.
Ναυλομεσίτες αναφέρουν σύμφωνα με το tradewinds ότι η συμφωνία περιλαμβάνει ημερήσια ναύλα 15.500 δολ. έναντι 14.500 δολ. που προτείνει η εταιρία Fearnleys για ετήσιο συμβόλαιο ναύλωσης πλοίων LR2.
Αξίζει να επισημάνουμε ότι η τιμή αυτή είναι αρκετά υψηλότερη σε σχέση με αυτές που ισχύουν στη spot αγορά. Σύμφωνα με την Jefferies, ένα πλοίο LR2 στην περιοχή της Μέσης Ανατολής με κατεύθυνση στην Ιαπωνία ναυλώνεται έναντι 6.393 δολ. ημερησίως, ενώ η ναυλομεσιτική Charles R Weber τοποθετεί τα ναύλα για τα LR2 στα 7.799 δολ. ημερησίως, όπως αναφέρει το εβδομαδιαίο της report.
Σημειώνεται ότι η Thenamaris παρήγγειλε το Searunner τον Ιανουάριο 2015, έναντι 60 εκατ. δολ. Πρόκειται για ένα από τα 83 εμπορικά πλοία που έχει η εταιρία στο νερό, αναφέρουν οι Clarksons.
Στο μεταξύ, η ναυτιλιακή αναμένεται να παραλάβει εντός του 2018 δύο νεότευκτα πλοία LPG, ενώ βρίσκονται υπό κατασκευή για λογαριασμό της δύο ακόμη δεξαμενόπλοια, με ημερομηνία παράδοσης το 2020.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:Ποιοι Έλληνες εφοπλιστές αγοράζουν πλοία της χρεοκοπημένης Toisa. Όλες οι λεπτομέρειες
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γ. Προκοπίου: Βουτιά στα κέρδη της Dynagas LNG Partners το α’ τρίμηνο 2018. Οι επόμενες κινήσεις της διοίκησης
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Κ. Φωστηρόπουλος: Συμφωνία με προοπτικές για την Almi Tankers
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Στη Βουλή το τελικό κείμενο του προϋπολογισμού – Τα μέτρα των 1,1 δισ. για το 2025
- Ποιοι Ελληνες πήγαν στο Gala του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης στη Νέα Υόρκη που είχε εισιτήριο 2.500 δολάρια
- Πλειστηριασμοί: Νέο σφυρί για Λαϊνόπουλο – Σε αναστολή τα ιμάτια του Παζαρόπουλου
- Πάνος Λασκαρίδης: Επιστροφή στο «κύτταρο» του Ιδρύματος