Όπως αναφέρουν ευρωπαϊκά ναυλομεσιτικά γραφεία, η ναυτιλιακή της οποίας ηγείται ο κ. Γουλανδρής συμφώνησε με την Glencore για τη μονοετή ναύλωση του kamsarmax bulker Myra (χωρητικότητας 82.226-dwt και κατασκευής 2010) έναντι 15.000 δολαρίων ημερησίως.
To φορτηγό πλοίο Myra βρίσκεται στο στόλο της Hydroussa από την πρώτη στιγμή που κατασκευάστηκε, καθώς η εταιρεία παρήγγειλε το πλοίο το 2008, έτος με τις υψηλότερες τιμές της αγοράς, έναντι 70 εκατομμυρίων δολαρίων.
Η εταιρεία με έδρα την Αθήνα είναι «μέρος» της ελληνικής NJ Goulandris, η οποία απαρτίζεται από εννέα kamsarmaxes και ένα panamax bulker.
Όλα τα πλοία του στόλου είναι κατασκευασμένα σε ιαπωνικά ναυπηγεία και επτά από αυτά – συμπεριλαμβανομένου και του Myra- έχουν «χτιστεί» σε γιάρδες της Tsuneishi.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Αλ. Πολέμη: Οι επόμενες κινήσεις της Polforce Shipping
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ολοκληρώθηκε η διαβούλευση για το λιμάνι του Πειραιά
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Μια νέα πλωτή δεξαμενή φτάνει στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη στο Πέραμα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
- Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds
- Μάχη για το έργο κυβερνοασφάλειας των συστημάτων του δημοσίου αξίας €100 εκατ. – Ποιοι το διεκδικούν