ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σε ένα επικερδές deal προχώρησε η θυγατρική εταιρεία του εφοπλιστή Νίκου Γουλανδρή, Hydroussa Navigation, καθώς εξασφάλισε τη χρονοναύλωση ενός εκ των 10 bulkers που υπάρχουν στο στόλο της.
Όπως αναφέρουν ευρωπαϊκά ναυλομεσιτικά γραφεία, η ναυτιλιακή της οποίας ηγείται ο κ. Γουλανδρής συμφώνησε με την Glencore για τη μονοετή ναύλωση του kamsarmax bulker Myra (χωρητικότητας 82.226-dwt και κατασκευής 2010) έναντι 15.000 δολαρίων ημερησίως.
To φορτηγό πλοίο Myra βρίσκεται στο στόλο της Hydroussa από την πρώτη στιγμή που κατασκευάστηκε, καθώς η εταιρεία παρήγγειλε το πλοίο το 2008, έτος με τις υψηλότερες τιμές της αγοράς, έναντι 70 εκατομμυρίων δολαρίων.
Η εταιρεία με έδρα την Αθήνα είναι «μέρος» της ελληνικής NJ Goulandris, η οποία απαρτίζεται από εννέα kamsarmaxes και ένα panamax bulker.
Όλα τα πλοία του στόλου είναι κατασκευασμένα σε ιαπωνικά ναυπηγεία και επτά από αυτά – συμπεριλαμβανομένου και του Myra- έχουν «χτιστεί» σε γιάρδες της Tsuneishi.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Αλ. Πολέμη: Οι επόμενες κινήσεις της Polforce Shipping
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ολοκληρώθηκε η διαβούλευση για το λιμάνι του Πειραιά
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Μια νέα πλωτή δεξαμενή φτάνει στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη στο Πέραμα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike