Μετρημένες στα δάκτυλα είναι οι ελληνικές βιομηχανίες που στέκονται με αξιώσεις στο στίβο του ανταγωνισμού και βλέπουν στα μάτια τις πολυεθνικές. Μια από αυτές είναι και η εταιρεία της οικογένειας Χήτου, η οποία εμφιαλώνει και διαθέτει το φυσικό μεταλλικό νερό “Ζαγόρι”.

Η οικογενειακή επιχείρηση από την Ήπειρο αυξάνει σταθερά τα τελευταία χρόνια τις πωλήσεις της, κόντρα στην κάμψη της κατανάλωσης και στα προβλήματα που δημιούργησε η παρατεταμένη κρίση.

Μάλιστα, τη φετινή χρονιά κατάφερε να πετύχει σημαντική ανάπτυξη, αυξάνοντας κατά 15% (!) τον τζίρο της, τη στιγμή που η κατανάλωση στην κατηγορία κινείται οριακά πάνω από το 0% (περίπου 1% με 2%).

Όπως λέει στο mononews.gr o πρόεδρος της εταιρείας, Νίκος Χήτος, η θεαματική άνοδος οφείλεται στην εμπορική πολιτική, στην άνοδο του τουριστικού ρεύματος αλλά και στις δυσκολίες που αντιμετώπισε βασικός παίκτης του κλάδου κατά την καλοκαιρινή περίοδο.

Ο ίδιος επισημαίνει ότι αυτή την περίοδο ολοκληρώνονται σημαντικές επενδύσεις για την αναβάθμιση των μονάδων παραγωγής, οι οποίες θα ενισχύσουν ανταγωνιστικότητα της εταιρείας και θα συμβάλουν στη μείωση του κόστους, σε μια εποχή που “δεν υπάρχουν περιθώρια για οποιαδήποτε ανατίμηση”.

Οι παραπάνω επενδύσεις αναμένεται να στηρίξουν και την προσπάθεια της εταιρείας για περαιτέρω διείσδυση στις αγορές του εξωτερικού, όπου “υπάρχουν μεγάλες ευκαιρίες για τα ελληνικά προϊόντα”.

Σύμφωνα με τον κ. Χήτο, στο πλαίσιο της φετινής Anuga, της μεγαλύτερης έκθεσης τροφίμων και ποτών στον κόσμο το ενδιαφέρον για το Ζαγόρι από υποψήφιους πελάτες ήταν μεγάλο, ενδεικτικό των προοπτικών της εταιρείας στο μέτωπο των εξαγωγών. Να σημειωθεί πως σήμερα οι διεθνείς πωλήσεις της Χήτος ΑΕΒΕ καταλαμβάνουν το 10% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας.

Το εγχείρημα του Σκλαβενίτη

Σχετικά με το εγχείρημα διάσωσης του Μαρινόπουλου από τον Σκλαβενίτη, ο κ. Χήτος εύχεται να καρποφορήσει παρά το αντίξοο περιβάλλον και τονίζει πως την όλη προσπάθεια στηρίζει σύσσωμη η βιομηχανία.

Ο πρόεδρος της Χήτος παραδέχεται πως ο Έλληνας καταναλωτής έχει γίνει πολύ πιο επιφυλακτικός στις δαπάνες του και στρέφεται στις προσφορές, προκειμένου να εξοικονομήσει χρήματα και προσθέτει πως οι επιχειρήσεις θα συνεχίσουν να εστιάζουν στη συγκράτηση των τιμών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γιώργος Καραγεωργίου: Νέο τεράστιο deal από την ναυτιλιακή του Ιδρύματος Ωνάση

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αισιοδοξία για αύξηση των εισαγόμενων ναυτιλιακών κεφαλαίων στην Ελλάδα