ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα My market φέτος τα Χριστούγεννα δημιουργούν για πρώτη φορά στην ιστορία τους μια 360ο εορταστική καμπάνια που γιορτάζει την πιο λαμπερή περίοδο του έτους.
Η νέα καμπάνια με τίτλο «Τα Καρότσια της Χρονιάς» παρουσιάζει το μεγάλο εορταστικό διαγωνισμό του δικτύου με δώρα αξίας 4.000 ευρώ το καθένα για τα καρότσια ΟΛΗΣ της χρονιάς.
Η μαγική καμπάνια μοιράζει άμεσα και καθημερινά δώρα που ξεπερνούν συνολικά τα 100.000 ευρώ.
Η διαφημιστική ταινία είναι ήδη στον αέρα από τις 29/11 με την επιμέλεια της MullenLowe Athens, σκηνοθετημένη από τον Γιάννη Χριστοφόρου, την παραγωγή ανέλαβε η STEFI, ενώ το animation υλοποιήθηκε από τη DVS. Η ταινία εμπλουτίζεται μουσικά από την παγκόσμια επιτυχία “Take on me” των a-ha και είναι ειδικά διασκευασμένη από τη Musou για τις ανάγκες της καμπάνιας.
Η νέα εορταστική καμπάνια υποστηρίζεται από ένα ολιστικό πλάνο επικοινωνίας και το μαγικό ταξίδι των καροτσιών θα διαρκέσει έως και τις 7/1/2023, αναζητώντας τους υπερτυχερούς των εορτών!
Καλές Γιορτές από τα My market!
Διαβάστε επίσης:
Μy market: Μέσα στην κρίση, πρώτη προτεραιότητά μας ο Άνθρωπος
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike