Τα My market, σε συνεργασία με τους προμηθευτές τους, επενδύουν σταθερά σε προσφορές και χαμηλές τιμές στηρίζοντας τους καταναλωτές στη δύσκολη οικονομική συγκυρία των τελευταίων ετών.

Συγκεκριμένα, για το 1ο 6μηνο του 2024, το 48% των πωλήσεων της αλυσίδας αντιστοιχεί σε αγορές προϊόντων που βρίσκονταν σε καθεστώς προσφοράς ή μειωμένης τιμής.

Το ποσοστό αυτό είναι σημαντικά υψηλότερο έναντι του μέσου όρου της αγοράς, σύμφωνα με τα δημοσιευμένα στοιχεία της Nielsen, γεγονός που επιβεβαιώνει ότι οι καταναλωτές, για να καλύψουν τις καθημερινές τους ανάγκες, αναζητούν χαμηλές και συμφέρουσες τιμές και τις βρίσκουν στα My market.

Το αποτέλεσμα αυτής της προσπάθειας είναι η μείωση, κατά μέσο όρο, 13% κατά το 1ο 6μηνο του 2024 από τις εκάστοτε αρχικές τιμές ραφιού.

Τους τελευταίους μήνες του 2024 έχει επιτευχθεί αρνητικό πρόσημο στον εσωτερικό πληθωρισμό της αλυσίδας, με τον Ιούνιο να αγγίζει σχεδόν το -2%, γεγονός που οφείλεται στην εντατική προσπάθεια & φροντίδα της εταιρείας, σε συνεργασία με τους προμηθευτές της, για να προσφέρει καθημερινά σε χαμηλές τιμές προϊόντα βασικών αναγκών του νοικοκυριού, συνεισφέροντας σημαντικά από την κερδοφορία της στην τελική ανταγωνιστική τιμή.

Διαβάστε επίσης:

Epsilon Net: Με 95,63% η Ginger Digital μετά τη δημόσια πρόταση

ΔΕΗ: Ένταξη στον δείκτη βιώσιμης ανάπτυξης FTSE4Good του Χρηματιστηρίου του Λονδίνου

ΔΑΑ: Αυξημένη κατά 9,3% η επιβατική κίνηση τον Ιούλιο σε σχέση με πέρσι