Αντίστροφα έχει αρχίσει να μετρά ο χρόνος για την είσοδο της ΕΒΟΛ στην αγορά του γάλακτος μακράς διαρκείας. Η συνεταιριστική γαλακτοβιομηχανία από τον Βόλο ετοιμάζεται να λανσάρει τα πρώτα προϊόντα μέσα στους επόμενους δυο μήνες, με την φιλοδοξία να ανατρέψει τις ισορροπίες που έχουν διαμορφωθεί στην κατηγορία τα τελευταία χρόνια.

Η εταιρεία εγκατέστησε ήδη τον απαραίτητο μηχανολογικό εξοπλισμό στη μονάδα παραγωγής, επενδύοντας 1,2 εκατ. ευρώ.

Ο πρόεδρος της ΕΒΟΛ μιλώντας στο mononews.gr, Νικήτας Πρίντζος αναφέρει πως η εταιρεία κάνει ένα ακόμη σημαντικό βήμα και παρά τις δυσκολίες που υπάρχουν δηλώνει αισιόδοξος για την πορεία του εγχειρήματος.

Το νέο προϊόν θα έχει διάρκεια ζωής 18 ημέρες και προορίζεται να καλύψει κυρίως τις ανάγκες της νησιωτικής Ελλάδας, όπου η αποστολή και διακίνηση φρέσκου γάλακτος διάρκειας λίγων ημερών είναι αρκετά πιο δαπανηρή υπόθεση και το κέρδος αμφίβολο.

Επιπλέον, το γάλα μακράς διάρκειας (άνω των 15 ημερών) κυριαρχεί στα νησιά με μερίδιο της τάξης του 80%, έναντι μεριδίου 20% που διατηρεί το «φρέσκο». Το ακριβώς αντίθετο συμβαίνει στην ηπειρωτική χώρα, όπου το κόστος διανομής είναι πολύ πιο ελεγχόμενο.

Το νέο προϊόν έρχεται λίγο μετά την κυκλοφορία δυο νέων προϊόντων, του ριζόγαλου και της κρέμας και αναμένεται να εμπλουτίσει την γκάμα της, η οποία πλέον αριθμεί 58 κωδικούς.

Παράλληλα, με τα νέα προϊόντα η εταιρεία δρομολογεί την εγκατάσταση φωτοβολταϊκού πάρκου ισχύος 500 KW σε ιδιόκτητο οικόπεδο στο Βελεστίνο, μια επένδυση ύψους περίπου 700 χιλ. Ευρώ, η οποία αναμένεται να ενισχύσει τα έσοδα της.

Αισιοδοξία για το 2018

Ο κ. Πριντζος δηλώνει ικανοποιημένος από την πορεία της εταιρείας τα τελευταία δύσκολα χρόνια, λέγοντας πως αυξάνει σταθερά τις πωλήσεις, παραμένοντας απόλυτα υγιής.

Ειδικότερα, την περσινή χρονιά οι πωλήσεις της ΕΒΟΛ αυξήθηκαν κατά 12,5% και ανήλθαν σε περίπου 18 εκατ. ευρώ από 16 εκατ. ευρώ ενώ σε υψηλά επίπεδα κινήθηκε και η κερδοφορία (διαμορφώθηκε στα 2,2 εκατ. ευρώ).

Αισιοδοξία υπάρχει και για τη νέα χρονιά, παρότι αυτή ξεκίνησε με τους χειρότερους οιωνούς για τον κλάδο. Υπολογίζεται ότι αυτή τη στιγμή η κατανάλωση γαλακτοκομικών (με εξαίρεση το γιαούρτι) υποχωρεί με ρυθμούς της τάξης του 20%!

Ενθαρρυντικά είναι τα μηνύματα από την παρουσία της εταιρείας στα καταστήματα της Μαρινόπουλος που απέκτησε ο Σκλαβενίτης, όπου αυξάνει μήνα με τον μήνα τον όγκο των πωλήσεών της.

Η καλή πορεία αποτυπώνεται και στη σχέση της με τους κτηνοτρόφους, οι οποίοι σύμφωνα με τον κ. Πρίντζο πληρώνονται στις καλύτερες τιμές της αγοράς τόσο στο αγελαδινό όσο και στο πρόβειο.

Ειδικότερα, η μέση τιμή που αγοράζει η εταιρεία το αγελαδινό είναι 0,43 λεπτά το κιλό όταν οι υπόλοιπες γαλακτοβιομηχανίες δεν δίνουν πάνω από 0,40 ευρώ κατά μέσο όρο ενώ στο πρόβειο δίνει 0,95 ευρώ το κιλό, έναντι των 0,85 ευρώ το κιλό που δίνουν οι ανταγωνιστές της.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Νηρέας – Σελόντα: Παρατείνεται η αγωνία για τον νικητή – Στη «short list» Amerra και Diorasis

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Σ. Τσαντανής: Σίδηρος και άνθρακας εκτοξεύουν τη ζήτηση των capesizes

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Business as Usual: Οι νομικοί που κέρδισαν τις δουλειές των αποκρατικοποιήσεων. Ποιες δικηγορίνες έκαναν την έκπληξη