Πτώση 2,8%, σε συγκρίσιμη βάση, παρουσίασαν οι πωλήσεις του Mothercare στη Βρετανία στο τέταρτο τρίμηνο, την ώρα που οι πωλήσεις μέσω Internet κινήθηκαν ανοδικά για την εταιρεία. Σύμφωνα με το MarketWatch, κατά τη διάρκεια της χρήσης που έκλεισε στις 24 Μαρτίου, η εταιρεία λιανικής πώλησης ρούχων και αξεσουάρ για παιδιά και μητέρες παρουσίασε ανάπτυξη στο online εμπόριο, το οποίο αντιπροσωπεύει το 49% του συνόλου των πωλήσεων στη Βρετανία, κατά 2,1%.
Το Mothercare σημείωσε ότι συνεχίζει να κλείνει καταστήματα όπως είχε προγραμματίσει, γεγονός που οδήγησε τις πωλήσεις συνολικά στη Βρετανία σε πτώση ύψους 5,6% σε σύγκριση με πέρυσι.
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας David Wood δήλωσε ότι η Mothercare παραμένει σε εποικοδομητικό διάλογο με τους χρηματοδοτικούς εταίρους της για τη χρηματοδότηση επιχειρήσεων για το οικονομικό έτος 2019 και πέραν αυτoύ και πως η εταιρεία εξετάζει πρόσθετες πηγές χρηματοδότησης για τη στήριξη του προγράμματος μετασχηματισμού της.