Πτώση 2,8%, σε συγκρίσιμη βάση, παρουσίασαν οι πωλήσεις του Mothercare στη Βρετανία στο τέταρτο τρίμηνο, την ώρα που οι πωλήσεις μέσω Internet κινήθηκαν ανοδικά για την εταιρεία. Σύμφωνα με το MarketWatch, κατά τη διάρκεια της χρήσης που έκλεισε στις 24 Μαρτίου, η εταιρεία λιανικής πώλησης ρούχων και αξεσουάρ για παιδιά και μητέρες παρουσίασε ανάπτυξη στο online εμπόριο, το οποίο αντιπροσωπεύει το 49% του συνόλου των πωλήσεων στη Βρετανία, κατά 2,1%.
Το Mothercare σημείωσε ότι συνεχίζει να κλείνει καταστήματα όπως είχε προγραμματίσει, γεγονός που οδήγησε τις πωλήσεις συνολικά στη Βρετανία σε πτώση ύψους 5,6% σε σύγκριση με πέρυσι.
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας David Wood δήλωσε ότι η Mothercare παραμένει σε εποικοδομητικό διάλογο με τους χρηματοδοτικούς εταίρους της για τη χρηματοδότηση επιχειρήσεων για το οικονομικό έτος 2019 και πέραν αυτoύ και πως η εταιρεία εξετάζει πρόσθετες πηγές χρηματοδότησης για τη στήριξη του προγράμματος μετασχηματισμού της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: H ΙΚΕΑ αλλάζει την στρατηγική της
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ζητούνται ιδέες για rebranding της Ευρωπαϊκής Ένωσης
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Τι αλλάζει στις τιμές μίσθωσης γραφείων για πρώτη φορά μετά από 10 χρόνια
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τζόρτζια Μελόνι: «Θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε», δήλωσε για το ταξίδι της στις ΗΠΑ
- Αιδηψός: Φορτηγό ντελαπάρισε λόγω υποχώρησης του παραλιακού δρόμου
- Κινεζική Κεντρική Τράπεζα: Δάνεια συνολικής οικονομικής αξίας 9,78 τρισ. γιουάν εκδόθηκαν στο πρώτο τρίμηνο του 2025
- Λευκός Οίκος: Εξετάζει πάνω από 15 εμπορικές προτάσεις
