Ο κλάδος της πολυτέλειας αναζητεί όλο και περισσότερα προϊόντα και υπηρεσίες για να προσφέρει μία high end εμπειρία στους πλούσιους πελάτες της. Η Montblanc πριν λίγους μήνες παρουσίασε μία ξεχωριστή συλλογή από τις πένες της με την ονομασία High Artistry.

Μία σειρά που ανήκει στην Richemont, είναι στολισμένη με διαμάντια, πολύτιμους λίθους και λεπτομέρειες από σμάλτο. Η τιμή τους; Μόλις 1 εκατ. δολάρια.

H νέα σειρά της Montblanc

Μία νέα αγορά πολυτελείας

Σε έναν ψηφιακό κόσμο που η παραδοσιακή γραφή έχει εκλείψει, οι οίκοι πολυτελείας έχουν βρει μία αρκετά υποσχόμενη αγορά.

Μια έκθεση της Grand Review Research αποτίμησε την παγκόσμια αγορά προϊόντων γραφής στα 17,08 δισ. δολάρια το 2022.

Οι εκτιμήσεις για την ανάπτυξή της είναι πολύ αισιόδοξες, με τους αναλυτές να βλέπουν το σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης στο 4,3% μεταξύ του 2023 και του 2030.

«Η τέχνη της γραφής είναι πολύ προσωπική, ένα μέσο επικοινωνίας και της προσωπικής μας έκφρασης που μας συνδέει με τους άλλους» ανέφερε ο Vincent Montalescot, υπεύθυνος μάρκετινγκ στη Montblanc στους FT.

H νέα σειρά της Montblanc

Για το luxury brand, οι high-end πένες της δεν στοχεύουν τόσο στην επέκταση της επιχείρησης αλλά στη δημιουργία ενός εντυπωσιακού αξεσουάρ.

Γι’ αυτό και ενισχύει αυτή τη νέα της πρωτοβουλία με το άνοιγμα του Montblanc Haus στο Αμβγούργο, έναν «ναό» αφιερωμένο στη τέχνη της γραφής και στα εργαστήρια καλλιγραφίας 3.600 τ.μ.

Από ένα απλό στυλό στην τέχνη της πολυτέλειας

Η Montblanc ιδρύθηκε το 1906 από τρεις επιχειρηματίες που δημιούργησαν μία πένα με ενσωματωμένο δοχείο μελάνης. Η εταιρεία με έδρα το Αμβούργο γρήγορα επεκτάθηκε και στα δερμάτινα ήδη και το 1993 έγινε μέρος του ομίλου της Richemont.

Το 1997 παρουσίασε τα πρώτα της ρολόγια και γρήγορα επεκτάθηκε και στην Ελβετία αγοράζοντας το εργοστάσιο Minerva.

Η ιδέα των πολύτιμων λίθων και της λάμψης πάντα υπήρχε στα σχέδια του brand. Η εταιρεία δοκίμασε την τύχη της και στα κοσμήματα, όμως διέκοψε την κυκλοφορία τους το 2007. Το 2023 επέστρεψε με την ιδέα να προσθέσει αυτή τη λάμψη σε μία σειρά από εντυπωσιακές πένες.

«Είχαμε πάντα στο μυαλό μας την ιδέα των high end κοσμημάτων, τους όμορφους πολύτιμους λίθους. Έπρεπε όμως να βρούμε το κατάλληλο μέσο για να εκφραστούμε» ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της Montblanc, Nicolas Baretzki.

«Στη σημερινή κορεσμένη αγορά, μια έξυπνη στρατηγική για να ξεφύγεις από το θόρυβο είναι η τέχνη της δημιουργίας κατηγοριών» εξηγεί ο Laurent François, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας συμβούλων 180 Global. «Η δημιουργία μιας νέας κατηγορίας δεν αφορά απλώς την επισήμανση των προϊόντων, αλλά τη δημιουργία μιας ταυτότητας».

Η Montblanc εγκαινίασε πρόσφατα την καμπάνια «The Library Spirit», η οποία αναδεικνύει τις βιβλιοθήκες σε όλο τον κόσμο και τη λειτουργία τους ως χώρων μελέτης και γραφής.

Διαβάστε επίσης:

LVMH – Hermes: Πώς ο Μπερνάρ Αρνό χάνει για δεύτερη φορά από την ισχυρή δυναστεία

Hermes: Ο κληρονόμος που θέλει να αφήσει την περιουσία του στον κηπουρό του

H Morgan Stanley υποβαθμίζει την LVMH