ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η σημαντική αυτή διάκριση προέκυψε μέσα από την έρευνα του Kariera.gr, που πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού
Πανεπιστημίου Αθηνών. Βασισμένη σε ένα ευρύ δείγμα συμμετεχόντων απ΄όλη την Ελλάδα, η έρευνα αναλύει τις στάσεις που έχουν οι νέοι στη χώρα ως προς την καριέρα τους και τι είναι σημαντικό γι’ αυτούς όταν σχεδιάζουν και προγραμματίζουν την εργασιακή τους ζωή. Στην έρευνα συμμετείχαν κυρίως μέλη της Γενιάς Υ, δηλαδή όσοι έχουν γεννηθεί μεταξύ 1980-2000, καθώς και νέοι της Γενιάς Ζ (γεννημένοι από το 2000 και μετά).
Η Γενιά Υ ή Millennials είναι σήμερα η μεγαλύτερη αριθμητικά γενιά στον κόσμο. Η Mondelēz έμπρακτα στηρίζει και ενισχύει τη συνεργασία της με τους νέους, μέσα από μια σειρά ενεργειών, που περιλαμβάνουν τη συμμετοχή της εταιρείας σε ημέρες καριέρας και εκπαιδευτικές ημερίδες Πανεπιστημίων, προγράμματα πρακτικής απασχόλησης (internships) και πρακτικές συμβουλές προετοιμασίας και καθοδήγησης (coaching / mentoring) σε νέους αποφοίτους.
Παράλληλα, μέσω του Προγράμματος «Top2Top» και των δύο πυλώνων του «Top2Top Business Challenge» και «Top2Top Engineering Challenge», η Mondelēz προσφέρει τη δυνατότητα σε απόφοιτους και τελειόφοιτους Μεταπτυχιακών προγραμμάτων και
Πολυτεχνικών Σχολών να συμμετάσχουν σε μια πρωτοβουλία της εταιρίας, που έχει στόχο την ενεργή υποστήριξη σε νέους ανθρώπους, που βρίσκονται στην αφετηρία της επαγγελματικής τους σταδιοδρομίας.
Η κα. Κατερίνα Βλάχου, Γενική Διευθύντρια της Mondelēz για Ελλάδα και Κύπρο, δήλωσε σχετικά: «Η διάκριση αυτή αποτελεί μια αναγνώριση που μας κάνει ιδιαίτερα υπερήφανους, καθώς προέρχεται από μια νέα και δυναμική γενιά ανθρώπων, που οραματίζεται το καινούριο και το δημιουργικό και αποτελούν φορέα αλλαγής. Πιστεύουμε πραγματικά στις
δυνατότητες των νέων αυτών ανθρώπων και τους ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη που μας δείχνουν. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να αποτελούμε μια κορυφαία επιλογή
απασχόλησης για τους νέους και στο μέλλον.»
Οι άνθρωποι της Mondelēz αποτελούν το βασικότερο κεφάλαιο της εταιρίας, η οποία
παρέχει εκπαίδευση και εξέλιξη, ποιοτικό και ασφαλές εργασιακό περιβάλλον, αντικειμενικά
συστήματα αξιολόγησης. Τα στοιχεία αυτά δημιουργούν ένα μοναδικό περιβάλλον για τους
εργαζόμενους και αναδεικνύουν την εταιρεία μεταξύ αυτών που δημιουργούν προσδοκίες για ένα καλύτερο αύριο στην επιχειρηματικότητα και την απασχόληση στην Ελλάδα.
Σχετικά με τη Mondelēz International
Η Mondelēz International (NASDAQ: MDLZ) δίνει τη δυνατότητα στους ανθρώπους να απολαμβάνουν τα σνακς τους με υπεύθυνο τρόπο, σε περισσότερες από 150 χώρες παγκοσμίως. Με καθαρά έσοδα περίπου 26 δις δολάρια το 2018, οδηγεί το μέλλον στα σνακς, με εμβληματικά παγκόσμια και τοπικά brands, όπως τα μπισκότα Oreo, belVita και LU, τις σοκολάτες Cadbury Dairy Milk, Milka και Toblerone, τις καραμέλες Sour Patch Kids και τις τσίκλες Trident. Η Mondelēz International είναι υπερήφανο μέλος των δεικτών Standard and Poor’s 500, NASDAQ 100 και Dow Jones Sustainability Index.
Σχετικά με τη Mondelēz στην Ελλάδα
Η Mondelēz International έχει παρουσία αρκετών δεκαετιών στην Ελλάδα και brands με ιστορία άνω των 100 χρόνων, ενώ προωθεί με ευθύνη αγαπημένα προϊόντα, όπως σοκολάτες Lacta, Υγείας Παυλίδη, Παυλίδη Γεμιστές, κουβερτούρα Παυλίδη, Kiss, γκοφρέτα 3BIT, Merenda, τυρί κρέμα Philadelphia, μπισκότα OREO και Εργαστήρι Παυλίδη, ροφήματα σοκολάτας Cadbury, τσίκλες Trident, Dentyne και καραμέλες Halls.