ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Αίσθηση προκάλεσε η κίνηση των Μινωικών Γραμμών να προχωρήσουν στη διαγραφή των μετοχών από το Χρηματιστήριο Αθηνών. Μετά το ενδιαφέρον που εξέφρασε πρόσφατα ο ιδιοκτήτης τους, Emanuele Grimaldi για την απόκτηση της Attica Group σε περίπτωση που βγει προς πώληση, η διοίκηση της εταιρείας αποφάσισε να προτείνει στη γενική συνέλευση που έχει προγραμματισθεί για την 1η Νοεμβρίου την παύση διαπραγμάτευσης των τίτλων της.
Πηγές των Μινωικών Γραμμών μιλώντας στο mononews.gr επισημαίνουν πως πρόκειται για μια κίνηση που θα δώσει μεγαλύτερη ευελιξία από πολλές απόψεις και παράλληλα θα απαλλάξει την εταιρεία από περιττά κόστη, τα οποία σήμερα βαραίνουν τον ισολογισμό της επιχείρησης. Παράγοντες της αγοράς χαρακτηρίζουν αναμενόμενη την απόφαση των Μινωικών, με δεδομένο ότι η διασπορά της μετοχής ήταν εξαιρετικά μικρή, αφού ο βασικός μέτοχος ελέγχει πάνω από το 96% του μετοχικού κεφαλαίου και η παρουσία στο Χρηματιστήριο από μόνη της δεν πρόσφερε κάτι σημαντικό.
Έτσι ύστερα από 20 χρόνια αδιάλειπτης παρουσία στο ταμπλό (μπήκε στις 5 Μαΐου του 1998), η κρητική εταιρεία ετοιμάζεται να αποχαιρετήσει το ελληνικό χρηματιστήριο, όπως έκαναν και πάρα πολλές πριν από αυτή στη διάρκεια της κρίσης.
Οι Μινωικές Γραμμές ιδρύθηκαν το 1972, και σήμερα απασχολούν 502 άτομα προσωπικό. Ο στόλος τους περιλαμβάνει 6 πλοία, μεταξύ των οποίων το Mykonos Palace που δρομολογήθηκε πρόσφατα στη γραμμή Χανιά- Πειραιάς. Το πρώτο εξάμηνο του 2018, οι πωλήσεις τους ανήλθαν σε 35,9 εκατ. ευρώ ενώ τα EBITDA διαμορφώθηκαν σε 8,5 εκατ. ευρώ.
Να σημειωθεί πως ο κ. Grimaldi μιλώντας πρόσφατα στο mononews.gr είχε υπογραμμίσει το ενδιαφέρον του για την Attica, λέγοντας πως είναι πάντοτε ανοιχτός σε νέες ευκαιρίες. Έσπευσε ωστόσο να τονίσει πως μια τέτοια εξαγορά θα αντιμετώπιζε πρόβλημα έγκρισης από την Επιτροπή Ανταγωνισμού ενώ ακόμη και αν γίνονταν δεκτή, θα ήταν κάτω από αυστηρούς όρους και δεσμεύσεις (π.χ. πώληση πλοίων, αποχώρηση από γραμμές κα.).
Επικαλέστηκε μάλιστα, την περίπτωση της συγχώνευσης της HSW από την Attica, η οποία πέρα από τους αυστηρούς όρους που ετέθησαν χρειάστηκε πολλούς μήνες για να λάβει το πράσινο φως (πάνω από έξι μήνες).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Μινωικές Γραμμές: Έκτακτη Γενική Συνέλευση για τη διαγραφή ή όχι από το Χρηματιστήριο
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Όμιλος Grimaldi: Έντονο ενδιαφέρον για Attica Group
MH ΧΑΣΕΤΕ: Αποκλειστικό: Ε. Grimaldi στο mononews: «Περιμένουμε το ΣΑΣ για να σπάσουμε το μονοπώλιο στη γραμμή Πειραιάς-Χανιά»
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Trastor: Ενέκρινε την έκδοση ομολογιακού δανείου έως €92,5 εκατ. με κάλυψη από την Τράπεζα Πειραιώς
- Η Γλυπτική της Αγγέλικας Κοροβέση σε μια πολυτελή έκδοση με τη στήριξη της ΓΣΕΒΕΕ
- FIFA: Aπό το Netflix η μετάδοση των Μουντιάλ γυναικών του 2027 και του 2031
- Orilina: Συμφωνητικό προκαταβολής για την πώληση κατοικίας στο «Marina Residences by Kengo Kuma»