Τέσσερα περίπου χρόνια μετά την εξαγορά της μονάδας από την Pernod Ricard, η Μινέρβα Ελαιουργική αποφάσισε να μεταφέρει την παραγωγή των προϊόντων ΤΟΠ από τον Πειραιά στο Σχηματάρι. Μια κίνηση που σύμφωνα με πηγές της εταιρείας αναμένεται να ωφελήσει διπλά τον όμιλο: πρώτον με την μεταφορά της παραγωγής στην υπερσύγχρονη μονάδα στο Σχηματάρι μειώνεται σημαντικά το λειτουργικό κόστος και απελευθερώνονται πόροι και δεύτερον δίνεται η δυνατότητα αξιοποίησης του ακινήτου στην οδό Αλών 15 στον Πειραιά, το οποίο στέγαζε μέχρι πρότινος την γραμμή παραγωγής των προϊόντων ξυδιού ΤΟΠ.

Οι ίδιες πηγές υπογραμμίζουν πως δεν έχει αποφασισθεί πως ακριβώς θα αξιοποιηθεί το ακίνητο, εάν δηλαδή δοθεί προς μίσθωση ή εάν θα πουληθεί. Το δεύτερο ενδεχόμενο πάντως φαίνεται να φαντάζει πιο πιθανό, καθώς βρίσκεται σε κομβικό σημείο (είναι κοντά στην οδό Θηβών αλλά και στην ακτή Κονδύλη).

Το εν λόγω εργοστάσιο κατασκευάστηκε το 1935 από την οικογένεια Λίζα, η οποία δημιούργησε το ξύδι ΤΟΠ όταν ήρθε από την Σμύρνη στην Ελλάδα. Το 1990 το εργοστάσιο πέρασε στον γαλλικό πολυεθνικό όμιλο της Pernod Ricard ενώ τον Δεκέμβριο του 2014 πουλήθηκε στην Μινέρβα, μαζί με το σήμα TOΠ έναντι τιμήματος 6,5 εκατ. ευρώ. Μέχρι και πριν κλείσει απασχολούσε 11 εργαζόμενους.

Η Μινέρβα όλα αυτά τα χρόνια φρόντισε να επενδύσει στη σειρά ΤΟΠ, επεκτείνοντας την γκάμα της με νέες γεύσεις – χθες ανακοίνωσε την προσθήκη δυο νέων κωδικών, το ξύδι με φράουλα και το ξύδι με πορτοκάλι. Η υποδοχή που επιφύλαξαν οι καταναλωτές στα νέα προϊόντα ήταν ιδιαίτερα θερμή και η ανάπτυξη ξεπέρασε τις προσδοκίες.

Όπως δήλωσε στο πρόσφατο παρελθόν υψηλόβαθμο στέλεχος της Μινέρβα, η σειρά ΤΟΠ έδεσε αρμονικά με την «ναυαρχίδα» της εταιρείας, το ελαιόλαδο, προσθέτοντας τζίρο περίπου 5,5 εκατ. ευρώ ενώ έδωσε νέες προοπτικές τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξαγωγών.

Την κατηγορία του ξυδιού, αλλά και την αξία του brand ΤΟΠ γνωρίζει πολύ καλά η νέα διευθύνουσα σύμβουλος της Μινέρβα, Χρύσα Μπόνου, η οποία ανέλαβε τα καθήκοντά της τον περασμένο Ιούνιο. Η κα. Μπόνου, από την προηγούμενη θέση της, ως διευθύντρια marketing της εταιρείας ήταν υπεύθυνη για την ανάπτυξη και ενσωμάτωση του εμπορικού σήματος ΤΟΠ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Ελλάκτωρ και J&P Άβαξ το σκέφτονται για το 10% της Αττικής Οδού

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γιατί η Eurobank τα δίνει όλα για όλα το 2019;

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Παπακώστα: Δικαίωμα του Ρουβίκωνα να ζητά την ταυτότητα των αστυνομικών (video) – Έντονη αντίδραση της ΝΔ