ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σε κατ’ αρχήν συμφωνία για την απόκτηση των εμπορικών σημάτων ελαιολάδου Άλτις και Ελάνθη και λοιπών ελαίων Φλώρα και Sol κατέληξαν η εταιρία ΜΙΝΕΡΒΑ Ελαιουργικών Επιχειρήσεων και Τροφίμων ΑΕ και η Flora Food Group.
Η συμφωνία που υπεγράφη μεταξύ των δύο μερών τελεί υπό την αίρεση της έκδοσης σχετικής εγκριτικής απόφασης από τις Αρχές Ανταγωνισμού.
Με την εξαγορά αυτή, στρατηγικός στόχος της ΜΙΝΕΡΒΑ είναι να ενισχύσει περαιτέρω τη θέση της στον κλάδο του ελαιολάδου και λοιπών ελαίων και να εμπλουτίσει το χαρτοφυλάκιο των εμπορικών σημάτων της με τις επωνυμίες Άλτις, Ελάνθη, Φλώρα και Sol.
Η ΜΙΝΕΡΒΑ ΑΕ Ελαιουργικών Επιχειρήσεων, μεnames όπως το Μινέρβα ιστορία και εμπειρία 120 χρόνων, είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες της χώρας στον τομέα των τροφίμων.
Με ισχυρά brand, το Χωριό, το Pummaro, το ΤΟΠ, το Φαστ, διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο που εκτείνεται από το ελαιόλαδο και τα προϊόντα τομάτας σε προϊόντα ξιδιού, μαργαρίνης. τυροκομικά, condiments κα, που καλύπτουν τις όλο και πιο απαιτητικές διατροφικές ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή. Αξιοποιώντας την εμπειρία και την τεχνογνωσία τόσων χρόνων, αφουγκράζεται τις ανάγκες της αγοράς και πρωτοπορεί, λανσάροντας προϊόντα που συνδυάζουν την καινοτομία με την ποιότητα.
Επιβεβαίωση από τη Flora Food
H Flora Food Greece, μέλος του Ομίλου Flora Food, επιβεβαιώνει την πώληση των εμπορικών σημάτων ελαιόλαδου «Άλτις» και «Ελάνθη», του εμπορικού σήματος καλαμποκέλαιου «Φλώρα» και του εμπορικού σήματος ηλιέλαιου «Sol» στην εταιρεία Μινέρβα.
Η μεταβίβαση των εμπορικών σημάτων τελεί υπό την αίρεση της έγκρισης των Αρχών Ανταγωνισμού.
Η πώληση ευθυγραμμίζεται με τη στρατηγική απόφαση του Ομίλου Flora Food να υποστηρίξει περαιτέρω την ανάπτυξη του βασικού χαρτοφυλακίου του.
Ο Ιωσήφ Βυθούλκας, Country Director για την Ελλάδα και την Κύπρο της Flora Food Greece, δήλωσε: «Η πώληση αυτών των εμπορικών σημάτων αποτελεί μέρος μιας στρατηγικής απόφασης να επικεντρωθούμε στη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη των βασικών μας προϊόντων επάλειψης και στις κατηγορίες μη γαλακτοκομικών προϊόντων (κρέμες και τυριά) καθώς και υγρών μαργαρινών για μαγειρική χρήση. Συνεχίζουμε σταθερά την αναπτυξιακή μας πορεία στην Ελλάδα, με τις εμβληματικές μάρκες μας Vitam, Becel, ProActiv, Φυτίνη και Super Fresco στο επίκεντρο της στρατηγικής μας. Διατηρούμε την ισχυρή μας παρουσία στην Ελλάδα παραμένοντας προσηλωμένοι στην παραγωγή, διανομή και πώληση προϊόντων τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.»
Διαβάστε ακόμη:
Real Consulting: Επιπλέον 1,6 εκ. μετοχές πούλησε στις 20 Μαρτίου ο Νίκος Β. Βαρδινογιάννης
Fais Group: 1,5 φορά η υπερκάλυψη της δημόσιας εγγραφής
Austriacard: Λήξη ειδικής διαπραγμάτευσης από την Beta ΑΕΠΕΥ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Βρετανία: Δεν θεωρείται «ύποπτη» η φωτιά που οδήγησε στο blackout στο Χίθροου
- Wall Street: Τέλος στο σερί των τεσσάρων αρνητικών εβδομάδων για τον S&P 500 – Κέρδη 3% για τη Boeing
- Πυρκαγιά στο υπόγειο του Γενικού Κρατικού
- ΗΠΑ: Ζήτησαν και από Τουρκία και Νότια Κορέα να στείλουν αυγά λόγω της γρίπης των πτηνών
