ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα ερωτήματα για υποτιμητική κερδοσκοπία σε Πειραιώς και Εθνική, η δυνατή ΔΕΗ, τα ανέκδοτα με τις πρόωρες εκλογές, ο Σαμαράς και το μήνυμα Μητσοτάκη, οι οργισμένοι βιομήχανοι και ο παραλογισμός με το σπίτι του γιατρού στη Φιλοθέη
Ειδικότερα, όπως δήλωσε ο Μηνάς Λυσάνδρου πρόεδρος της Superleague στο mononews, «έχουμε ξεκινήσει επαφές με τις δύο μεγάλες εταιρείες του χώρου του gaming, την αμερικάνικη ΕΑ και την ιαπωνική ΚΟΝΑΜΙ, ώστε να πάρουμε τα δικαιώματα για τα παιχνίδια, και να διοργανώσουμε και στην Ελλάδα Esports, όπως εικονικούς αγώνες ποδοσφαίρου. Στο εξωτερικό, η ανάπτυξη που έχουν τα e-sports είναι μεγάλη και προσελκύουν ολοένα και περισσότερους διαφημιζόμενους. Εφόσον πάρουμε τα δικαιώματα θα μπορεί η κάθε ομάδα της Superleague να στήσει τη δικής της εικονική ομάδα από τους Έλληνες gamers».
Η EΑ (Εlectronic Arts), εισηγμένη στο Nasdaq, είναι αμερικανική εταιρεία ηλεκτρονικών παιχνιδιών με έδρα την Καλιφόρνια και τζίρο 5,1 δισ. δολάρια το 2018, που διανέμει δεκάδες παιχνίδια μεταξύ των οποίων το ποδοσφαιρικό FIFA (μέσω του παρακλαδιού της, EA Sports). Η ΚΟΝΑΜΙ είναι ο ιαπωνικός γίγαντας ψυχαγωγίας με δραστηριότητα επίσης στα ηλεκτρονικά παιχνίδια με έσοδα κοντά στα 2,5 δισ. δολάρια, ενώ είναι σχεδιαστής και διανομέας του παιχνιδιού Pro Evolution Soccer.
Tα Esports είναι εικονικοί αθλητικοί αγώνες σε βιντεοπαιχνίδια που διοργανώνονται για πολλούς παίκτες, μεταξύ ερασιτεχνών ή επαγγελματιών παικτών, μεμονωμένα ή ως ομάδες. Η αυξημένη δημοτικότητά τους τόσο μεταξύ των παικτών όσο και μεταξύ των θεατών, καθιστά τους εικονικούς αγώνες, ιδανικό περιεχόμενο για τους διαφημιστές με αποτέλεσμα η αγορά των Esports ή virtual games αθλητικού περιεχομένου, να αυξάνεται κάθε χρόνο.
Το 2019 το συνολικό κοινό (παίκτες και θεατές) των Εsports εκτιμάται σε 454 εκατομμύρια άτομα και τα έσοδα αναμένεται να ξεπεράσουν το 1 δισεκατομμύριο δολάρια. Η αυξανόμενη διαθεσιμότητα των online διαδικτυακών πλατφoρμών συνεχούς ροής, ιδιαίτερα του YouTube και του Twitch, κάνουν εξάλλου, εύκολα προσβάσιμα τα Εsports στο κοινό.
Τα έσοδα στην αγορά προέρχονται από τη διαφήμιση και τις εταιρικές χορηγίες αλλά και από παραδοσιακές ροές εσόδων όπως τα δικαιώματα μετάδοσης της εκδήλωσης και τα εισιτήρια για την εκδήλωση.
Η αγορά Esports αναμένεται να ξεπεράσει τα 3 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι τα τέλη του 2025 με κύρια πρωταθλήματα σε παιχνίδια όπως τα FIFA, Dota 2, Fortnite και League of Legend. Η στρατηγική σε πραγματικό χρόνο (RTS), το Massive Online Battle Arena (MOBA) και το First Person Shooter (FPS) είναι τα πιο συνηθισμένα είδη παιχνιδιών στα πρωταθλήματα Esports.
Με τον πολλαπλασιασμό των smartphones με όλο και περισσότερη ισχύ επεξεργασίας σε συνδυασμό με τη δημοτικότητα του δικτύου 5G, τα Esports αναμένεται να αναπτυχθoύν με ρυθμό αύξησης 20% τα έτη μεταξύ 2019-2025. Οι χώρες που συμμετέχουν περισσότερο σε αυτή την αγορά είναι οι Κίνα, Ιαπωνία, ΗΠΑ, Γερμανία, Νότια Κορέα, Γαλλία, Καναδάς και Ηνωμένο Βασίλειο.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΗΠΑ: Δεν θα προσαρμόσουν τη στάση τους μετά τη μείωση του πυρηνικού ορίου από τη Ρωσία
- Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εξαγωγέων: Συνάντηση εργασίας με την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα (HDB)
- Η επένδυση στους εργαζομένους ως φορέας ανάπτυξης μιας επιχείρησης
- Κυριάκος Μητσοτάκης στα εγκαίνια του data center: Είμαστε πια μία φιλική χώρα προς τις ξένες επενδύσεις