ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Οι ιδιοκτήτες του Nammos, που την Παρασκευή το απόγευμα συνελήφθησαν από τους άνδρες της ΑΑΔΕ να μην έχουν κόψει αποδείξεις ύψους 73.000 ευρώ, έχουν δημιουργήσει μια πραγματική μηχανή κοπής χρήματος. Όπως αποκαλύπτει σήμερα το mononews.gr, το 2017 τα 4 ΑΦΜ της εταιρείας Nammos πραγματοποίησαν τζίρο 50.000.000 ευρώ, ποσό που από μόνο του είναι εξωπραγματικό. Πρακτικά, αυτό σημαίνει ότι η εταιρεία NAMMOS, εάν υποθέσουμε ότι είναι ανοικτή 20 ώρες την ημέρα για τους μήνες Μάιο, Ιούνιο, Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο, πραγματοποιεί τζίρο 16.700 ευρώ ανά ώρα ή 278,3 ευρώ ανά 60 δευτερόλεπτα.
Όμως οι μεγάλες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο νησί, στην προσπάθειά τους να “γεννήσουν” νέα έσοδα, «συλλαμβάνουν» και υλοποιούν απίθανα projects.
Χάρη στο απαιτητικό πελατολόγιο, που δεν διστάζει σε μερικές ώρες να ξοδέψει ποσά από 5.000 μέχρι 10.000 ευρώ για να βιώσει την πολυτέλεια του «Nammos», το 2016 αποφασίστηκε μια luxury ανανέωση της παραλίας από την τριάδα των ιδιοκτητών – κίνηση που κρίθηκε επιβεβλημένη προκειμένου να δοθεί μια πινελιά έξτρα πολυτέλειας στην πιο διάσημη παραλία του νησιού, την οποία επισκέπτονται εκπρόσωποι του διεθνούς jet set, μεγιστάνες του πλούτου και σταρ του Χόλιγουντ.
Γι’ αυτό δεν δίστασαν να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη και να ξοδέψουν 1,5 εκατ. ευρώ για τις 300 νέες ξαπλώστρες που παρήγγειλαν, μαζί με τις ομπρέλες και τα στρώματα, την άνεση των οποίων απολαμβάνουν ήδη οι θαμώνες του «Nammos».
Πώς φέρνουν νέα έσοδα
Στην προσπάθειά τους οι επιχειρήσεις της ΜΥΚΟΝΟΥ να αυξήσουν τους τζίρους υλοποιούν νέα πολυτελή projects. Από τη μία το εμπορικό κέντρο της Ψαρούς, «Nammos Village», που εγκαινιάστηκε το Σάββατο 30 Ιουνίου με καλεσμένη την «τρόικα» της μόδας Τζίτζι Χαντίντ, Εμιλι Ρατακόφσκι και Κέιτ Μος σε ρόλο-έκπληξη, και από την άλλη το «Scorpios» που ετοιμάζει τη δική του αεροπορική εταιρεία για την εξυπηρέτηση των VIP πελατών.
Οι ιδιοκτήτες του «Scorpios» έχουν έρθει σε συμφωνία με τη Fraport προκειμένου να ναυλώσουν ένα λιαρ τζετ, το οποίο θα κάνει ανά δυο μέρες το δρομολόγιο Μύκονος-Ιμπιζα και αντίστροφα.
Πρόκειται για αεροσκάφος βαμμένο στα χρώματα της επιχείρησης, με τις αεροσυνοδούς ντυμένες σε στυλ Boho, το χρωματιστό και χαλαρό σικ που απελευθερώνει τις γυναίκες απο τη συμβατικότητα, ενώ και οι μουσικές που θα ακούγονται από τα ηχεία του Scorpios jet θα είναι ανάλογες των ακουσμάτων που παίζουν στην παραλία της Παράγκας.
To Nammos και οι τζίροι των άλλων
Mετά το Nammos ακολουθεί σε τζίρο το Hakkasan που έφτασε πέρυσι στα 15 εκατ. ευρω. O «Scorpios» στην παραλία της Παράγκας έκλεισε με τζίρο 13 εκατ. ευρώ και το «SantAnna», που ξεκίνησε να λειτουργεί από τα μέσα Ιουλίου, κατάφερε έως το τέλος της σεζόν να κλείσει με τζίρο περίπου 3,5 εκατ. ευρώ.
Στα 4 εκατ. ευρώ υπολογίζεται ο τζίρος του μικρού μεν, καλαίσθητου δε, beach bar-εστιατορίου «Alemagou» που βρίσκεται στη δεξιά άκρη της παραλίας της Φτελιάς, ενώ μεγάλους τζίρους χτύπησε και το «Principote» στον Πάνορμο.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΔΕΠΑ Εμπορίας: Κομβικός Πυλώνας της Πράσινης Μετάβασης
- Έρευνα ProRata: Οι καταναλωτές λένε «ναι» στις κλασσικές εκπτώσεις και γυρίζουν πλάτη στην Black Friday – Περίμεναν τα Χριστούγεννα
- Tράπεζα Πειραιώς: Τα κέρδη στις αγορές φέρνει άνοδο στις τιμές των αγροτικών προϊόντων
- Κρεμλίνο μετά τις συνομιλίες Πούτιν-Φίτσο: Οι πωλήσεις φυσικού αερίου στην Ευρώπη είναι ένα περίπλοκο θέμα