Μια νέα εποχή για τα δομικά υλικά στην Ελλάδα

Στον συνεχώς εξελισσόμενο κόσμο των κατασκευών, το όνομα «Χάλυψ Δομικά Υλικά» είναι συνώνυμο της ποιότητας, της αξιοπιστίας και της καινοτομίας στην Ελλάδα εδώ και 80 χρόνια.

1

Σήμερα, σε μια συμβολική κίνηση για το μέλλον της, η εταιρεία ανακοινώνει τη μετονομασία της σε “Heidelberg Materials Hellas“. Αυτή η αλλαγή σηματοδοτεί την ευθυγράμμισή της με το παγκόσμιο όραμα του Ομίλου Heidelberg Materials, στον οποίο ανήκει από το 2017.

Για την Heidelberg Materials Hellas, γνωστή μέχρι τώρα ως «Χάλυψ», αυτή η ευθυγράμμιση με το όραμα του ομίλου Heidelberg Materials είναι μείζονος σημασίας, καθώς συμβολίζει την τήρηση των παγκόσμιων προτύπων άριστης ποιότητας, καινοτομίας και βιωσιμότητας. Οι πελάτες της εταιρείας, από μεγάλες κατασκευαστικές εταιρείες μέχρι τοπικούς λιανοπωλητές τσιμέντου, μπορούν να συνεχίσουν να αναμένουν προϊόντα που πληρούν τα υψηλότερα κριτήρια ποιότητας και βιωσιμότητας.

Μια νέα εποχή στις κατασκευές

Η μετονομασία της «Χάλυψ Δομικά Υλικά» σε Heidelberg Materials Hellas αποτελεί μια δέσμευση σε ένα όραμα που επαναπροσδιορίζει τα πρότυπα των κατασκευών παγκοσμίως. Το όραμα αυτό αντανακλάται  στη στρατηγική του ομίλου Heidelberg Materials , ο οποίος δρομολογεί την εξέλιξη του χαρτοφυλακίου, των προϊόντων και των υπηρεσιών του προκειμένου να ηγηθεί του μετασχηματισμού του κλάδου υπό μία νέα, αντιπροσωπευτική, ισχυρή και παγκόσμια επωνυμία. Υπό αυτό το πρίσμα,  η Heidelberg Materials Hellas είναι έτοιμη να εγκαινιάσει μια νέα εποχή για τα δομικά υλικά στην Ελλάδα, συμβαδίζοντας με τις βέλτιστες πρακτικές που θα κυριαρχήσουν στον κλάδο τα επόμενα χρόνια.

Οι παγκόσμιες φιλοδοξίες της Heidelberg Materials

Ο Όμιλος Heidelberg Materials αποτελεί έναν αξιόπιστο  παγκόσμιο ηγέτη – σημείο αναφοράς  στον κλάδο των δομικών υλικών με 150 χρόνια εμπειρία. Με σαφή στόχο τη βιώσιμη ανάπτυξη  αλλά και την ανάληψη ενός πρωταγωνιστικού ρόλου στην προσπάθεια μείωσης των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακά , οι φιλοδοξίες του Ομίλου δεν περιορίζονται στα θετικά ετήσια οικονομικά αποτελέσματα, αλλά περικλείουν ένα ολιστικό όραμα που περιλαμβάνει την περιβαλλοντική διαχείριση, την κοινωνική ανάπτυξη και τη συνεργασία με όλους του εταίρους σε όλο το φάσμα της αλυσίδας αξίας.

Η στρατηγική “Beyond 2020“, η οποία παρουσιάστηκε από την Heidelberg Materials τον Σεπτέμβριο του 2020, αποτελεί απόδειξη της προνοητικής της αντίληψης. Η στρατηγική αυτή αποκρυσταλλώνεται σε πέντε ξεχωριστούς πυλώνες που καθορίζουν την πορεία του Ομίλου. Αυτές περιλαμβάνουν την εστίαση στα βαριά δομικά υλικά, την υπόσχεση για βιωσιμότητα, τη δέσμευση για μείωση των εκπομπών CO₂, το όραμα για η μετάβαση αυτή να αποτελέσει ένα επιτυχημένο business case και μια συνολική προσπάθεια ώστε η αλλαγή αυτή να είναι προς όφελος όλων των εμπλεκόμενων μερών.

Βιωσιμότητα: Η πορεία προς το μέλλον

Σκοπός της Heidelberg Materials είναι να μην παραμείνει στάσιμη στα χρόνια που ακολουθούν αλλά να πρωτοπορήσει σε μια κυκλική οικονομία στον κατασκευαστικό κλάδο, να δημιουργήσει νέα   οφέλη για τους πελάτες της  μέσω της ψηφιοποίησης  και  βέβαια να αναπτύξει έξυπνα και βιώσιμα οικοδομικά υλικά. Γι’ αυτό και η αφοσίωση του Ομίλου στη βιωσιμότητα είναι αξιοπρόσεκτη και φιλόδοξη. Με στόχο να αντλεί το 50% των εσόδων του από βιώσιμα προϊόντα έως το 2030, ο Όμιλος έχει καθορίσει έναν σαφή οδικό χάρτη.

Επιπλέον, ο Όμιλος πρωτοστατεί στις προσπάθειες για την καταπολέμηση των περιβαλλοντικών προκλήσεων του κλάδου των δομικών υλικών. Με στόχο τη μείωση των εκπομπών CO2 σε 400 kg/t τσιμέντου έως το 2030, η Heidelberg Materials κάνει βήματα προς ένα μέλλον μηδενικών εκπομπών έως το 2050.

Heidelberg Materials Hellas
Heidelberg Materials Hellas

A new era for building materials in Greece: “Halyps Building Materials” changes its name to “Heidelberg Materials Hellas”

In the ever-evolving construction world, the name “Halyps Building Materials” has been synonymous with quality, reliability, and innovation in Greece for 80 years. Today, in a symbolic move for its future, the company announces its renaming to “Heidelberg Materials Hellas”. This change marks its alignment with the global vision of the Heidelberg Materials Group, to which it has belonged since 2017.

For Heidelberg Materials Hellas, previously known as “Halyps”, this alignment with the Heidelberg Materials Group’s vision is of significant importance, as it symbolizes its commitment to global standards of excellence, innovation, and sustainability. The company’s customers, from big construction companies to local cement retailers, may continue to expect products that meet the highest quality and sustainability standards.

A new era in the construction industry

The renaming of “HALYPS Building Materials” to “Heidelberg Materials Hellas” reflects a commitment to a vision that is redefining construction standards worldwide. This vision is reflected in the Heidelberg Materials Group’s strategy to evolve its portfolio, products and services in order to lead the transformation of the industry under a new, representative, powerful and global brand. In this context,  Heidelberg Materials Hellas is ready to introduce a new era for construction materials in Greece – in line with the best practices that will dominate the industry in the years to come.

Heidelberg Materials’ global ambition

The Heidelberg Materials Group is a trusted global leader and a reference point in the building materials industry with 150 years of experience. With the clear goal of sustainable development but also to assume a leading role in the effort to reduce carbon dioxide emissions, the Group’s ambitions are not limited to positive annual financial results but encompass a holistic vision that includes environmental management, social development, and cooperation with all partners throughout the value chain.

The “Beyond 2020” strategy, presented by Heidelberg Materials in September 2020, is a testament to its forward-looking approach. This strategy is crystallized in five pillars defining the Group’s course. These include a focus on heavy building materials, a commitment to sustainability, a promise to reduce CO₂ emissions, a vision for this transition to be a successful business case, and a comprehensive effort for the benefit of all stakeholders.

Sustainability: The path to the future

Heidelberg Materials’ goal is not to remain stagnant in the years ahead but to lead the way in a circular economy in the construction industry, to create new benefits for its customers through digitalization and, of course, to develop intelligent and sustainable building materials.

 That is why the Group’s commitment to sustainability is noteworthy and ambitious. Intending to derive 50% of its revenue from sustainable products by 2030, the Group has defined a clear roadmap.

In addition, the Group is at the forefront of efforts to combat the environmental challenges the building materials industry faces. With a target to reduce CO2 emissions to 400 kg/t of cement by 2030, Heidelberg Materials is taking steps towards a zero-emission future by 2050.

 Διαβάστε επίσης:

Η ISOMAT συμμετέχει για 10η συνεχή χρονιά στην Big 5 Dubai 2023

Google: Συνεχίζει τις επενδύσεις στην Ελλάδα – mononewsTV

Ο Όμιλος Katikies βραβεύεται ξανά