ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Υπενθυμίζεται πως σήμερα αναμενόταν η υποβολή των προσφορών των ενδιαφερομένων σχημάτων, αλλά η επέλαση της κακοκαιρίας «Ελπίδα» οδήγησε την αναθέτουσα αρχή, που είναι η Αττικό Μετρό Α.Ε., να ανακοινώσει μέσω του ΕΣΗΔΗΣ την παράταση της προθεσμίας με αποτέλεσμα οι όποιες εξελίξεις να τοποθετούνται στις 31 Ιανουαρίου, ενώ η αποσφράγιση των προσφορών θα γίνει στις 4 Φεβρουαρίου.
Συγκεκριμένα, το έργο αφορά στην απόκτηση νέων συρμών, εκ των οποίων οι οι έξι θα χρησιμοποιηθούν για τη βασική γραμμή του Μετρό Θεσσαλονίκης, ενώ οι υπόλοιποι εννιά αφορούν την επέκταση προς Καλαμαριά.
Το χρονοδιάγραμμα του διαγωνισμού
Η εξέλιξη αυτή δεν αλλάζει το χρονοδιάγραμμα του διαγωνισμού. Εφόσον, οι προσφορές υποβληθούν στο προβλεπόμενο χρονικό πλαίσιο, η Επιτροπή Έργου θα εξετάσει τα τεχνικά χαρακτηριστικά και μετέπειτα τις οικονομικές προσφορές των ενδιαφερομένων σχημάτων με βασικό κριτήριο την χαμηλότερη προσφορά.
Το επόμενο βήμα είναι ανάδειξη του προσωρινού μειοδότη και εν συνεχεία η υπογραφή της σχετικής σύμβασης, η οποία και αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί εντός του Α’ Εξαμήνου του τρέχοντος έτους, εάν δεν υπάρξουν νέες παρατάσεις ή προσφυγές από τους ενδιαφερόμενους στην Αρχή Έγκρισης Προδικαστικών Προσφυγών (ΑΕΠΠ).
Εν συνεχεία ο ανάδοχος θα κληθεί να παράσχει τους νέους συρμούς εντός δυόμιση ετών από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης με αποτέλεσμα η ημερομηνία παράδοσής τους να τοποθετείται εντός του 2024.
Κατ΄αυτόν τον τρόπο θα αυξηθεί ο αριθμός των διαθέσιμων συρμών στο Μετρό Θεσσαλονίκης, το οποίο θα έχει ολοκληρωθεί από τα τέλη του 2023, σύμφωνα με τις δηλώσεις του Υπουργού Υποδομών Κώστα Αχ. Καραμανλή και του Υφυπουργού Υποδομών Γιώργου Καραγιάννη.
Διαβάστε επίσης
Μέτρο Θεσσαλονίκης: Διαγωνισμός 176 εκατ. ευρώ για 15 νέους συρμούς – Οι πιθανοί μνηστήρες
ΑΚΤΩΡ: Αναλαμβάνει πρόσθετο έργο 23,6 εκατ. ευρώ για το Μετρό Θεσσαλονίκης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Χατζηθεοδοσίου: Σοκ και δέος – Να το δούμε να γίνεται πράξη
- ΥΠΑ: H επιβατική κίνηση στο 10μηνο του 2024 ξεπέρασε αυτή ολόκληρου του 2023
- Eurobank: Οι λόγοι πίσω από το διαχρονικά «φουσκωμένο» ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών
- Χαρδαλιάς από τη Δυτική Αττική: «Χαράσσουμε δρόμους που σώζουν ζωές και μας φέρνουν στο αύριο»