ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πού θα πάει η Intrakat, o δυνατός τζίρος της ΓΕΚ, τι συμβαίνει με τον Φέσσα, το τετ α τετ Μεγάλου – Πετραλιά, η κρίσιμη ημέρα για Σκλαβενίτη, τι συμβαίνει στο Ελληνικό, τα δίδυμα του Λούτον και η καλή -πλατινομαλλούσα- συνεργάτης του υπουργού
Σε λειτουργία είναι από σήμερα 1η Φεβρουαρίου 2024 η νέα mini εφαρμογή στην ιστοσελίδα της ΣΤΑ.ΣΥ (www.stasy.gr).
Μέσω αυτής, οι επιβάτες με κινητική αναπηρία και συνολικά τα εμποδιζόμενα άτομα, ενημερώνονται πλέον σε πραγματικό χρόνο για πιθανές τεχνικές βλάβες σε ανελκυστήρες του δικτύου Μετρό, ώστε να μπορούν να προγραμματίζουν τις μετακινήσεις τους, έχοντας στη διάθεσή τους όλη την απαραίτητη, χρηστική πληροφορία. Η εφαρμογή είναι προσβάσιμη από όλες τις φορητές συσκευές.
Σε διαδραστικούς χάρτες για καθεμία από τις 3 γραμμές του Μετρό, αποτυπώνονται αναλυτικά οι σταθμοί και οι ανελκυστήρες που διαθέτουν, με ακριβή περιγραφή της θέσης και της κατάστασης λειτουργίας τους. Η ενημέρωση των χαρτών είναι συνεχής και γίνεται σε πραγματικό χρόνο από τους εργαζόμενους στα Κέντρα Ελέγχου των 3 Γραμμών του Μετρό.
Κάνοντας κλικ στο εικονίδιο του ανελκυστήρα στην κεντρική ιστοσελίδα της ΣΤΑ.ΣΥ, ο επισκέπτης αναζητά τους σταθμούς της Γραμμής που τον ενδιαφέρουν και ενημερώνεται για την κατάσταση λειτουργίας των ανελκυστήρων. Το εικονίδιο του σταθμού με πράσινη ένδειξη, ενημερώνει, ότι είναι σε λειτουργία όλοι οι ανελκυστήρες του, με κίτρινη ένδειξη, ότι υφίσταται τεχνική βλάβη, με τον σταθμό ωστόσο να παραμένει προσβάσιμος μέσω εναλλακτικών ανελκυστήρων και με κόκκινη ένδειξη, ότι ο σταθμός είναι προσωρινά μη προσβάσιμος.
Στο δίκτυο του μετρό (Γραμμές 1, 2 και 3) λειτουργούν συνολικά 210 ανελκυστήρες. Οι 5-6 τεχνικές βλάβες, που κατά μέσο όρο σημειώνονται καθημερινά στους ανελκυστήρες του δικτύου του Μετρό, στο πλαίσιο της αδιάλειπτης 20ωρης λειτουργίας του, αποκαθίστανται στην πλειοψηφία τους άμεσα, εντός λίγων ωρών από την καταγραφή τους.
Το Μετρό και το Τραμ, είναι μέσα φιλικά προς τα Άτομα με Αναπηρία σε ένα ευρύτερα δύσκολο για αυτά περιβάλλον, η ΣΤΑ.ΣΥ ωστόσο, αναγνωρίζει την ανάγκη συνεχούς αναβάθμισης των υπηρεσιών και υποδομών της και παρεμβαίνει εκεί όπου εντοπίζονται κενά και προβλήματα στην προσβασιμότητα. Η νέα mini εφαρμογή είναι μια από τις σχεδιαζόμενες δράσεις, που σταδιακά υλοποιούνται, με στόχο τη διαρκή βελτίωση της επιβατικής εμπειρίας των Ατόμων με Αναπηρία.
Διαβάστε επίσης:
Εθνική, Eurobank, Πειραιώς, Alpha: Πού οφείλεται το ράλι στις τράπεζες
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας