ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

O Εξάρχου και το ράλι της ΑΚΤΟR, γιατί ο Δουζόγλου είναι το bad boy των ακινήτων, οι άμεσες κινήσεις Σταϊκούρα, οι απολύσεις στην ΑΒ, τι τρέχει με Γεραπετρίτη, και η βουλευτής που ψωνίζει από τα Zara
Οι τέσσερεις μεγάλοι εγχώριοι κατασκευαστικοί Όμιλοι, δηλαδή οι ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, Ελλάκτωρ, Intrakat, και ΑΒΑΞ υπέβαλαν προ ολίγου τους φακέλους τους για το έργο της επέκτασης της Γραμμής 2 του Μετρό Αθήνας προς το Ίλιον.
Πρόκειται για ένα έργο συνολικής αξίας 682 εκατ. ευρώ το οποίο και αποτέλεσε ένα από τα έργα-σημαίες του υπουργείου υποδομών και μεταφορών. Σύμφωνα με πολύ καλά ενημερωμένες πηγές το επόμενο στάδιο του διαγωνισμού είναι η υποβολή των δεσμευτικών προσφορών. Αυτό αναμένεται να γίνει εντός του φθινοπώρου και τότε είναι που θα κλειδώσουν και επίσημα τα τελικά σχήματα.
Το έργο
Η επέκταση της Γραμμής 2 (κόκκινη) προς το Ίλιον εκτιμάται πως θα κοστίσει 682 εκατ. ευρώ μαζί με το ΦΠΑ και έχει προτιμηθεί η δημοπράτηση ως δημόσιο έργο, καθώς στόχος είναι να υπογραφεί σχετικά γρήγορα η νέα σύμβαση.
Σύμφωνα με τα όσα αναφερόταν στην προκήρυξη του διαγωνισμού (σ.σ 3 Ιανουαρίου 2023) η διάρκεια του έργου έχει εκτιμηθεί στους 57 μήνες, δηλαδή κάτι λιγότερο από πέντε έτη. Αυτό σημαίνει ότι το έργο θα είναι έτοιμο προς παράδοση εντός του 2028, όπως ήταν και η αρχική εκτίμηση, δεδομένου ότι δε θα υπάρξουν προσφυγές των ενδιαφερομένων κατά της αναθέτουσας ή ακόμα και μεταξύ τους.
Το προς δημοπράτηση έργο αφορά την κατασκευή υπόγειας διπλής γραμμής μήκους 4 χιλιομέτρων, καθώς και η δημιουργία τριών νέων σταθμών. Αυτοί θα είναι οι εξής:
Σημειώνεται πως η Γραμμή 2 θα περιλαμβάνει 23 σταθμούς με σημείο εκκίνησης το Ελληνικό και τερματισμό στο Καματερό, ενώ εκτιμάται πως εξυπηρετεί περίπου 50.000 επιβάτες σε καθημερινή βάση.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Συναγερμός στη Γαλλία για επίθεση με μαχαίρι στη Μιλούζ – Πληροφορίες για έναν νεκρό και τραυματίες
- Σημαντική χειρονομία: Η επιστροφή στην Ελλάδα ενός κλεμμένου αρχαίου αγγείου
- Metlen: Η εισαγωγή στο LSE, τα μέταλλα και η προσδοκία για €2 δισ. EBITDA οδηγούν σε re-rating τη μετοχή
- Επίσκεψη Όλ. Κεφαλογιάννη στο χιονοδρομικό κέντρο 3-5 Πηγάδια στη Νάουσα Ημαθίας
