ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
To Workshop στο πλαίσιο της ανάλυσης διαχείρισης κατηγοριών, έδωσε τη δυνατότητα σε 46 έμπειρα στελέχη της METRO να βελτιώσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους και να αποκτήσουν τα εφόδια, που θα τους βοηθήσουν στην αποτελεσματική λήψη μίας σειράς σημαντικών αποφάσεων που αφορούν:
(α) στο κατάλληλο εύρος προϊόντων που ικανοποιεί τις ανάγκες των καταναλωτών,
(β) στις βασικές αρχές merchandising και πως αυτές επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά στο σημείο αγοράς,
γ) στην κατάλληλη τιμολογιακή πολιτική, με βάση τις προτιμήσεις και την ευαισθησία των καταναλωτών ως προς την τιμή και
δ) στην κατάλληλη πολιτική προώθησης, που μπορεί να επηρεάσει την καταναλωτική και αγοραστική συμπεριφορά.