Στα έξυπνα γυαλιά συζητάει να αυξήσει τις επενδύσεις η Meta, ύστερα από το επιτυχημένο λανσάρισμα των Ray-Ban Smart.

Σύμφωνα με τη WSJ, η μητρική του Facebook βρίσκεται σε συζητήσεις να αγοράσει το 5% της EssilorLuxottica, της εταιρείας που μεταξύ άλλων παράγει τα δημοφιλή και προσιτά Ray Ban, έναντι 5 δισ. δολαρίων (σ.σ. βάσει της χρηματιστηριακής αξίας της εταιρείας).

1

Οι πωλήσεις των τελευταίων έξυπνων γυαλιών Ray-Ban τα οποία προέκυψαν έπειτα από συνεργασία των δύο εταιρειών, γνωστά ως Ray-Ban Meta, έχουν ξεπεράσει τις προσδοκίες. Οι συσκευές αυτές χάρη στο hardware της Meta, επιτρέπουν στους χρήστες να τραβούν φωτογραφίες και να ακούν μουσική από τους σκελετούς των γυαλιών τους.

Tα σχέδια της Meta

Με την απόκτηση μεριδίου στην EssilorLuxottica με έδρα το Παρίσι, η Meta στοχεύει να αξιοποιήσει τη δυναμική της επιτυχίας των Ray-Ban Meta και να κατασκευάσει περισσότερες συσκευές σε συνεργασία με την εταιρεία.

Αυτή η κίνηση είναι ένα ακόμα βήμα για τη Meta να αναπτύξει το φιλόδοξο  metaverse, έναν όρο που χρησιμοποιεί για να περιγράψει τους ανθρώπους που αλληλεπιδρούν ταυτόχρονα σε μια τρισδιάστατη έκδοση του διαδικτύου.

Μια τρίτη γενιά των γυαλιών Ray-Ban Meta αναμένεται να είναι έτοιμη για τους καταναλωτές μέσα στο 2025, με τη νέα συσκευή να περιλαμβάνει και μία μικρή οθόνη.

Σταδιακή επιτυχία

Οι δύο εταιρείες άρχισαν να συνεργάζονται πριν από αρκετά χρόνια για την κυκλοφορία της πρώτης γενιάς έξυπνων γυαλιών Ray-Ban Stories, τα οποία κυκλοφόρησαν στην αγορά το 2021.

Η αρχική συσκευή δεν κατάφερε να τραβήξει το ενδιαφέρον των καταναλωτών, με μόλις το 10% των Ray-Ban Stories να χρησιμοποιείται ενεργά από τους αγοραστές τους, σύμφωνα με ένα εσωτερικό έγγραφο της εταιρείας που είδε η Wall Street Journal. Πρόκειται για τις φωτογραφίες που τραβούσαν οι χρήστες από τα γυαλιά τους κι ανέβαζαν στο Instagram.

Τα γυαλιά Ray-Ban Meta δεύτερης γενιάς άρχισαν να πωλούνται τον Σεπτέμβριο και τα πήγαν σημαντικά καλύτερα από τις προηγούμενες εκδόσεις.

Περιλαμβάνουν επίσης την εκκολαπτόμενη τεχνολογία γεννητικής τεχνητής νοημοσύνης που επιτρέπει στους χρήστες να ζητούν από τη συσκευή πληροφορίες για τα πράγματα που βρίσκονται μπροστά τους, όπως για παράδειγμα τη ράτσα μιας γάτας.

Τα γυαλιά Ray-Ban Meta έχουν αποδειχθεί ιδιαίτερα δημοφιλή σε χρήστες που θέλουν να τραβήξουν hands-free βίντεο.

Διαβάστε επίσης:

Blackstone: Ο βραχίονας ακινήτων συρρίκνωσε τα κέρδη τριμήνου – Η πρόβλεψη του Jon Gray

LVMH: Νέος γύρος αναδιαρθρώσεων στον όμιλο με αλλαγή CEO στην Tag Heuer

ION Group: Κοντά στην εξαγορά της Prelios έναντι $1,5 δισ. μετά από μήνες διαβουλεύσεων