ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Mercedes-Benz πούλησε 16% λιγότερα αυτοκίνητα κατά το δεύτερο τρίμηνο, καθώς τα lockdown που σχετίζονται με τον Covid και η παρατεταμένη έλλειψη ημιαγωγών συνέχισαν να επιβαρύνουν την παραγωγή.
Οι παραδόσεις στην Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο, μειώθηκαν κατά 25%, ενώ οι πωλήσεις στην Ευρώπη μειώθηκαν κατά 10%, ανέφερε σε δήλωση τη Δευτέρα η αυτοκινητοβιομηχανία με έδρα τη Στουτγάρδη.
«Καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια για να εκπληρώσουμε τις προσδοκίες των πελατών, παρά τους τρέχοντες περιορισμούς εφοδιασμού», δήλωσε η Britta Seeger, μέλος του διοικητικού συμβουλίου που είναι υπεύθυνη για το μάρκετινγκ και τις πωλήσεις.
Η αυτοκινητοβιομηχανία εξακολουθεί να πλήττεται από τις διαταραχές της εφοδιαστικής αλυσίδας και τις ελλείψεις εξαρτημάτων όπως οι ημιαγωγοί, ιδιαίτερα εν μέσω μιας ευρείας μετάβασης στα ηλεκτρικά οχήματα που εξαρτώνται από όλο και πιο εξελιγμένο λογισμικό. Η BMW δήλωσε την περασμένη εβδομάδα ότι οι πωλήσεις της μειώθηκαν σχεδόν κατά 20% το δεύτερο τρίμηνο.
Τα συνεχιζόμενα προβλήματα στον εφοδιασμό θα μπορούσαν να θέσουν σε κίνδυνο το σχέδιο της Mercedes-Benz να περικόψει τις βασικές κατηγορίες οχημάτων, προκειμένου να επικεντρωθεί σε πιο πολυτελή αυτοκίνητα που αποφέρουν μεγαλύτερα κέρδη. Η Mercedes επισήμανε ότι η έλλειψη τσιπ συνέβαλε στη μείωση των πωλήσεων κατά 16% στην κορυφαία κατηγορία πολυτελών προϊόντων.
Οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων ήταν ένα φωτεινό σημείο στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της Mercedes, με τις πωλήσεις EQ να διπλασιάζονται σχεδόν σε 23.500 μονάδες σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Το πρώτο εξάμηνο του έτους οι πωλήσεις EV του κορυφαίου brand ανήλθαν στις 45.400 μονάδες — αύξηση 134%.
«Αυτό δείχνει ότι προσφέρουμε συναρπαστικά ηλεκτρικά οχήματα που επιθυμούν οι πελάτες μας», υποστήριξε η Seeger.
Διαβάστε ακόμη: