array(0) {
}
        
    
Menu
0.28%
Τζίρος: 90.77 εκατ.

Κυριάκος Μητσοτάκης: Μόνιμες οι αυξήσεις σε μισθούς και συντάξεις – Προϋπολογισμός με κοινωνικό πρόσημο

Business

Μέρα με τη μέρα… η Αττική Οδός αλλάζει!

Αττική Οδός
Στο πλαίσιο διατήρησης του Έργου σε υψηλό τεχνολογικό και λειτουργικό επίπεδο, εκτελούνται εργασίες βαριάς συντήρησης σε όλο το μήκος του αυτοκινητόδρομου. Πρόκειται για ένα απαιτητικό πρόγραμμα που υλοποιείται ως επί το πλείστον τις νυχτερινές και πρώτες πρωινές ώρες, ώστε να αποφεύγεται η όχληση στην κυκλοφορία της Αττικής Οδού, με τη λήψη παράλληλα όλων των αναγκαίων μέτρων για την ασφάλεια των χρηστών και των εργαζομένων.

Παράλληλα, υπάρχει συνεχής ενημέρωση του κοινού και των ΜΜΕ για την εξέλιξη των εργασιών μέσω ανακοινώσεων και δελτίων Τύπου, ενώ ο εταιρικός ιστότοπος εμπλουτίστηκε με νέες δυνατότητες, όπως ειδικό banner και ζωντανή εικόνα από 6 κάμερες τοποθετημένες σε κομβικά σημεία του αυτοκινητόδρομου, για την ενημέρωση των χρηστών σχετικά με τις συνθήκες κυκλοφορίας στον αυτοκινητόδρομο σε πραγματικό χρόνο.

Αντικείμενο εργασιών & επιχειρησιακός σχεδιασμός

Αναλυτικότερα, το πρόγραμμα βαριάς συντήρησης περιλαμβάνει ασφαλτόστρωση και αναδιαγράμμιση, αντικατάσταση των πινακίδων σήμανσης καθώς και αντικατάσταση και/ή αναβάθμιση συστημάτων ρύθμισης και ελέγχου κυκλοφορίας και σχετιζόμενων με τα διόδια συστημάτων.

Αναβάθμιση συστημάτων
Αναβάθμιση συστημάτων

Όσον αφορά τον επιχειρησιακό σχεδιασμό, αξιοποιήθηκε –μεταξύ άλλων– η χρήση των «χαρτών στατιστικών κυκλοφοριακών δεδομένων» («heat maps») που αποτελεί μία διεθνώς αναγνωρισμένη πρακτική. Συγκεκριμένα αναλύονται τα δεδομένα κυκλοφορίας των τελευταίων ετών, ανά ώρα και ημέρα, σε κάθε τμήμα του αυτοκινητόδρομου, τα οποία σε συνδυασμό με άλλους παράγοντες που δύνανται να επηρεάσουν την κυκλοφορία κάθε δεδομένη στιγμή, συνεκτιμώνται σε καθημερινή βάση και λειτουργούν ως οδηγός για τις ενδεδειγμένες ώρες και τις θέσεις που θα υλοποιηθούν παρεμβάσεις, με σταθερό στόχο την ελαχιστοποίηση της όχλησης στους χρήστες της Αττικής Οδού.

Πινακίδες σήμανσης
Πινακίδες σήμανσης

Επιπλέον, λαμβάνεται μέριμνα ώστε να παρακολουθούνται με αξιόπιστες μεθόδους τα χαρακτηριστικά του οδοστρώματος και να εγκαθίσταται ηλεκτρονικός και ηλεκτρομηχανολογικός εξοπλισμός σύγχρονης τεχνολογίας, σημειώνεται δε ότι κατά την εκτέλεση των παραπάνω εργασιών εφαρμόζεται εγκεκριμένο Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας (ISO 9001: 2015).

Έτσι, με την ανεκτίμητη συμβολή του συνόλου των εργαζομένων της Αττικής Οδού, το πρόγραμμα βαριάς συντήρησης προχωρά με εντατικούς ρυθμούς προκειμένου ο αυτοκινητόδρομος να παραμένει σταθερά συνώνυμο της ασφάλειας και της υψηλού επιπέδου λειτουργίας.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αττική Οδός: Κίνηση μετά από τροχαίο – Μεγάλες καθυστερήσεις στο ρεύμα προς Ελευσίνα
Επιτροπή Ανταγωνισμού: Εγκρίθηκε η απόκτηση της Αττικής Οδού από ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Ο άτσαλος πωλητής της Intralot, γιατί ο Περιστέρης δεν πουλάει Αττική Οδό, οι αιχμές Εξάρχου – Καραβία, οι αγαπημένοι τραπεζίτες του Πόλσον, η διπλή επιτυχία του Shopflix, τι τρέχει με την Εθνική Ασφαλιστική, ο Έλληνάρας εφοπλιστής και οι Χούθι, και τι λέει ο Στουρνάρας στο My story
Οικογένεια Ψαλλίδα: Από τα μεγάλα κατασκευαστικά έργα στους πλειστηριασμούς
Γιώργος Περιστέρης: Τι σκέφτεται μετά την πώληση της ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή
Γιώργος Περιστέρης (ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ): Δεν φεύγουμε από την ενέργεια – Εγκρίθηκε από τη ΓΣ η πώληση του 37% της ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή στη Masdar
Εισήγηση – έκπληξη για την επέκταση της Λεωφόρου Κύμης – Τι ζητά ο Σταϊκούρας από Περιστέρη
Το νέο σπίτι του άπληστου υπουργού και η οργή του ΚΜ, το ασανσέρ του Νότη, η Λάτση και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, τα μυστικά της Optima, o Μιτζάλης και το νέο δώρο, γιατί η Eurobank ψάχνει drummer και η πρώτη φωτό του John Junior Κούστα
Τι «είδε» το family office της Λάτση και απέκτησε το 10% της Αττικής Οδού από την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Αττική Οδός: Διαρροή υγραερίου από ΙΧ – Πού διακόπηκε η κυκλοφορία